havana waarom verplaatst?

Pagina: 1
Acties:

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Topicstarter
Oops... I scared some pigs :)

Deze waarom is die verplaatst??
Je zegt dat het onzin is, maar aangzien verschillende kranten ermee komen, het op de radio is geweest en het van NOS TT gequote wordt, lijkt het me toch wel van een beetje nieuwswaarde. Niet veel geef ik toe maar dat zijn wel vaker berichten die in Nieuws, Sport, TV & Muziek staan.

voorbeeldje:
Gevonden: Flitspaal... heeft net zoveel nieuwswaarde en die kan wel blijven staan :?

Als jij mij kunt overtuigen waarom mijn topic niet in Nieuws, Sport, TV & Muziek kan en de gevonden flitspaal wel dan ben ik weer helemaal tevreden.

Alvast bedankt

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Omdat jouw topic duidelijk niet echt "nieuws" is... Dat van die flitspalen komt nog een discussietje over het al dan niet aangeven van die personen.

Dat is dus gewoon een discussie over een nieuwsgebeurtenis.

Dat topic van jou is meer geinerij over de muziek van britney spears. En daarnaast is en blijft het subjectief, welke topics er wel en niet verplaatst worden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Topicstarter
Ok is goed. Ik mag uit jouw reactie dus opmaken dat als er een opmerking was geweest waarom het wel gaat met de muziek van Britney Spears en niet met die van Madonna en Robbie Williams en daar was een discussie uit voort gekomen dan was het topic misschien wel blijven staan :?
Zo ja dan weet ik dat voor de volgende keer, dan kan ik zo'n "nieuwsbericht" (;)) meteen goed zetten.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

zoiets jah... Een nieuwsbericht posten heeft vrij weinig nut in een discussieforum :). Leuk, maar dan kunnen we net zo goed teletekst kijken snap je? ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp