Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
kostte ff wat tijd, maar je staat weer op 1
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Om het op zijn Pauseriaans te zeggen: Dank gullie wel voor die punkten!
Op woensdag 24 oktober 2001 23:46 schreef Beaves* het volgende:
Om het op zijn Pauseriaans te zeggen: Dank gullie wel voor die punkten!
* Karmahaarverzamelaar
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
* OpperKarmahaarverzamelaarOp donderdag 25 oktober 2001 01:44 schreef testcase* het volgende:
[..]
* Karmahaarverzamelaar
Je bedoelt Cookie zeker? Testcase is niet zo postgeilOp vrijdag 26 oktober 2001 20:45 schreef Beaves het volgende:
[..]
* OpperKarmahaarverzamelaar
BTW, Cookie houdt die titel niet lang meer vast denk ik. Zijn karmahaarverzamelwoede is wat getemperd, sinds die positie voor én na BC3 te hebben bereikt* en aansluitend ook andere activiteiten op T.net heeft opgepakt...
* binnen 1 jaar na inschrijving *kuch*
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
En ik ga ook ff klagen:
Ik verdien hier geen -1 imo.
't mag best een flamebait zijn maar -1 is wel erg cru, ik noem Carmack wel heel erg geniaal en dat wordt sarcastisch opgevat denk ik. ik ben iig niet aan het flamen tegen degeen op wie ik weer reageer..
die op +4 staat, wat een beetje te hoog is denk ik.
Ik verdien hier geen -1 imo.
't mag best een flamebait zijn maar -1 is wel erg cru, ik noem Carmack wel heel erg geniaal en dat wordt sarcastisch opgevat denk ik. ik ben iig niet aan het flamen tegen degeen op wie ik weer reageer..
die op +4 staat, wat een beetje te hoog is denk ik.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
* KeX had beide posts gisteren al gemod en kan dus nu niet meer bijsturen. Ik heb overigens beide reacties omhoog gezet, al vind ik beide openingszinnen onbegrijpelijk qua formulering. Ook uit de tweede reactie (op +4) vind ik dit zelfs een op de "man spelertje"Op zaterdag 27 oktober 2001 01:07 moest ook mr_a ff klagen:
Je reactie daar weer op stond inmiddels ook al op vlam en heb ik ook geherwaardeerd, aangezien dit nog de minst vlammende van de drie was IMO. Waarom toch geupmod dan? Omdat door de stekeligheden door er meer dan genoeg interessante discussie en info in de reacties stond.Ik vind het allemaal maar zeer tentatief gespeculeer, duidelijk ingegeven doordat jij niet kan accepteren dat NVIDIA nog steeds de snelste 3D chip maakt. Als je overal iets achter gaat zitten zoeken ja dan kan je altijd wel wat vinden zeg maar
Thx, * mr_a kan wel stekelig reageren als het moet, maar kan zich meestal wel ongeveer een beetje beheersen.Op zaterdag 27 oktober 2001 10:10 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
* KeX had beide posts gisteren al gemod en kan dus nu niet meer bijsturen. Ik heb overigens beide reacties omhoog gezet, al vind ik beide openingszinnen onbegrijpelijk qua formulering. Ook uit de tweede reactie (op +4) vind ik dit zelfs een op de "man spelertje"
[..]
Je reactie daar weer op stond inmiddels ook al op vlam en heb ik ook geherwaardeerd, aangezien dit nog de minst vlammende van de drie was IMO. Waarom toch geupmod dan? Omdat door de stekeligheden door er meer dan genoeg interessante discussie en info in de reacties stond.
Ik heb trouwens net de leerzame troll faq uit je sig gelezen, met deze ingewonnen kennis moet het mogelijk zijn wat interessante posts te maken..
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Pagina: 1