Toon posts:

ik ben n00b, hoe ziet een...

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
video kaart er uit:?? ff wat linx...?

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:55
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/968159803.jpg

Verwijderd

Pak een stok speelkaarten en zoek net zolang tot je er 1 hebt gevonden waar een plaatje opstaat van een video.
Dat is de videokaart.

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 18:08 schreef Phantom_ het volgende:
[afbeelding]
Wel erbij zeggen dat dit een extreem grote is hoor :P

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Geintje toch??? Hoop ik.

Open je PC en volg de kabel die uit je monitor komt.
Kom je uit bij een stopcontact? dan heb je je netspanningskabel gepakt.
Ga terug naar je monitor.
En pak nu de andere kabel
HEt uiteinde zit aan je videokaart.
Heb je een onboard kaartje?
Type dan in www.google.com Radeon/Geforce in.
en pak een van de vele links naar reviews.
Daar staan ook foto's

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Welcome to the gathering...

http://www.amdzone.com/articleview.cfm?articleid=813

zie hier een fotootje van een videokaart... Natuurlijk is dit slechts 1 van vele...

oftewel... zoekt en gij zult vinden...

Je kan zoeken op geforce, nvidia, kyro, radeon...

suc6 en veel plezier

Verwijderd

Topicstarter
OK DAN!! ;) thx voor de snelle replies.. nog 1 vraag, kan een pc draaien zonder video kaart :?

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 18:12 schreef Raz0r81 het volgende:
OK DAN!! ;) thx voor de snelle replies.. nog 1 vraag, kan een pc draaien zonder video kaart :?
Nee.

Of je moet on-board videokaart hebben....

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ja, alleen zie je dan niets :P

¯\_(ツ)_/¯

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 19:17
nee.
Of je moet on-board videokaart hebben....
dat is toch ook een videokaart dan.

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Kan een computer draaien zonder videokaart, nou wat denk je zelf!
Ja in de wasmachine nou goed.
Damm ben je echt zon nOOb, dan hoor je hier denk ik niet thuis en als jij denk van wel ga dan maar is ff wat dingen opzoeken en de faq lezen!!!

PS iedereen die vindt dat ik flame, het is al weer goed dat kun je verderop wel weer lezen, ik dacht dat het hier om een geintje of lamer ging

• Mior
Op woensdag 24 oktober 2001 18:15 schreef memendo het volgende:
Damm ben je echt zon nOOb, dan hoor je hier denk ik niet thuis en als jij denk van wel ga dan maar is ff wat dingen opzoeken en de faq lezen!!!
Ja, in de FAQ staat hoe een video kaart eruit ziet zeker?

Kom op, iedereen moet ergens beginnen, een beetje meer begrip kan ook wel.

Overigens kan een pc best zonder videokaart draaien mits de bios niet over z'n nek gaat door het ontbreken ervan.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/996521744.jpg

Verwijderd

Topicstarter
ok.. wilde ik ff weten, ik heb dus (blijkbaar) een on-board video kaart.. zijn deze slecht?? (een nieuwe kopen doe ik zoiezo) me pc loopt namelijk veel te snel vast, als ik meer dan 2 sites open is et al kaduuk met dat ding.. bij hardware zeiden ze dat't aan de video kaart kon liggen...

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[afbeelding]
Eej, die lijkt op die videokaart die ik aan het verkopen ben op EBay! ;)

Verwijderd

on-board houdt in dat ie in je moederbord is gebakken, dat het geen insteekkaart is zeg maar. Deze hoeven niet slechter te zijn, maar het zijn vaak niet de topmodellen.

Verwijderd

WELKOM!!!!!!! YET ANOTHER ONE!!!!!!! :) :P

Mensen Medetweakers!!!

Hier zijn we toch ook voor?
Hier is het forum toch ook voor?

Dus degene die ff lekker zitten te kankeren:

Be Gone!!!

Your not a Tweaker!!! :( :(

Hoe meer mensen we kunnen helpen des te meer Tweakers er zullen zijn!!!

Beter toch???

Dus:

Spread the word!!!
:P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 18:17 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

Ja, in de FAQ staat hoe een video kaart eruit ziet zeker?

Kom op, iedereen moet ergens beginnen, een beetje meer begrip kan ook wel.

Overigens kan een pc best zonder videokaart draaien mits de bios niet over z'n nek gaat door het ontbreken ervan.
thx :D

• Mior
Op woensdag 24 oktober 2001 18:20 schreef Raz0r81 het volgende:

[..]

thx :D
For the record, je hebt dan ook geen beeld dus :)

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 18:17 schreef Raz0r81 het volgende:
ok.. wilde ik ff weten, ik heb dus (blijkbaar) een on-board video kaart.. zijn deze slecht?? (een nieuwe kopen doe ik zoiezo) me pc loopt namelijk veel te snel vast, als ik meer dan 2 sites open is et al kaduuk met dat ding.. bij hardware zeiden ze dat't aan de video kaart kon liggen...
Ja...die onboard dingen zijn brak!!
Of je moet een nForce hebben, maar dat zal wel niet met je AMD-tje 333 :)

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Op woensdag 24 oktober 2001 18:17 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

1Ja, in de FAQ staat hoe een video kaart eruit ziet zeker?

2Kom op, iedereen moet ergens beginnen, een beetje meer begrip kan ook wel.

3Overigens kan een pc best zonder videokaart draaien mits de bios niet over z'n nek gaat door het ontbreken ervan.
1 Als je ff zoek heb je zo een afbeelding gevonden.
Ik zeg ook niet dat het in de FAQ staat ik zeg dat hij maar is wat meer zijn best moet doen om dingen zelf op te zoeken. Vaak hebben webwinkels wel een afbeelding van een kaart.

2 Begin dan niet hier, kom hier terug als je wat niveau hebt en iig je onderdelen kent. Ja iets meer begrip zou kunnen, maar ik denk dat dit weer is iemand is die denkt leuk te zijn.

3 Als hij echt zo dom is weet hij niet eens wat een bios is.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

[afbeelding]
hey die hebbik :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 18:24 schreef funkflex het volgende:

[..]

hey die hebbik :)
In you're dreams!!! :)
Wel een geile kaart die 3dfx Voodoo 6000 :9~

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 18:17 schreef Raz0r81 het volgende:
Wanneer je het vastlopen wil oplossen, doe je er slim aan om goed te omschrijven wat er precies misgaat wanneer je wat doet?

Dus:

Welk OS gebruik je?

Wat zijn de specificaties van je systeem?

Krijg je errors?

etc.

Probeer zoveel mogelijk te omschrijven, kunnen we je ook het best helpen

GOOD LUCK

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op woensdag 24 oktober 2001 18:21 schreef Tubbietje het volgende:

[..]

Ja...die onboard dingen zijn brak!!
Of je moet een nForce hebben, maar dat zal wel niet met je AMD-tje 333 :)
geleuter! onboard videokaarten hebben vrijwel nooit iets te maken met het vastlopen van PC's! en zeker niet met het crashen van een PC na het openen van een stuk of 3 explorer windows ... dat kan aan zoooo veel liggen:

- verklote windows installatie
- slechte drivers
- foute bios instellingen
- overgeclockte onderdelen
- combinaties van hardware (bijvoorbeeld in PCI sloten)
- eventueel foute hardware (okee ook die onboard video)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 18:23 schreef memendo het volgende:

[..]

1 Als je ff zoek heb je zo een afbeelding gevonden.
Ik zeg ook niet dat het in de FAQ staat ik zeg dat hij maar is wat meer zijn best moet doen om dingen zelf op te zoeken. Vaak hebben webwinkels wel een afbeelding van een kaart.

2 Begin dan niet hier, kom hier terug als je wat niveau hebt en iig je onderdelen kent. Ja iets meer begrip zou kunnen, maar ik denk dat dit weer is iemand is die denkt leuk te zijn.

ik weet best wat een bios is en hoe heb jij verstand van comuters gekregen..? ik heb niet meer dan spelletjes gespeeld, en wat een harde schijf was intresseerde me eerst ook geen ene flikker... is et niet juist goed dat ik me er in verdiep enzo??

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 18:25 schreef bokkel het volgende:

[..]

Wanneer je het vastlopen wil oplossen, doe je er slim aan om goed te omschrijven wat er precies misgaat wanneer je wat doet?

Dus:

Welk OS gebruik je?

Wat zijn de specificaties van je systeem?

Krijg je errors?

etc.

Probeer zoveel mogelijk te omschrijven, kunnen we je ook het best helpen

GOOD LUCK
thx, ik heb een amd k62 333, 128 mbram huppeldepup, blijkbaar dus een on-board video kaart en ik heb gister me pc geformatteerd en dat hielp ook nix.. :( 8,5 gig harde schijf, ik krijg GEEN errors, hij stopt er gewoon mee, beelt staat vast, soms kan ik muis nog bewege, vaak niet... :( enne... ik gebruik windows 98..

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jah is juist goed dan hebben wij weer wat doen en krijgen we weer een medetweaker erbij

( het eerste wat ik deed met me 8088 die ik kreeg..openmaken die hap :) kon ut nie laten...nu doe ik dat ook heel simpel met systemen die net een maand oud zijn :p)

maar windows kan vastlopen door:
1) je hebt iets erop gezet wat gewoon voor geen meter samen werkt met windows
2)je hebt 3 jaar geleden voor het laatst scandisk uitgevoert en/of Defragmentatie
3) windows staat er al 3 jaar op en is nog nooit opnieuw geinstaleert
4)te weinig geheugen...
5)je hardeschijf heeft ergens een kapot sectortje.

Dus tip. Ga eens ffies klooien met scandisk en Defragmentatie.helpt dat niets...ken het ook nog liggen aan je Iexplorer...Probeer ook eens windows Update uit tevoeren dat staat in iexplorer en dan extra en dan windows update of iets makkelijker het startmenu.

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Vorkie
  • Niet online
ikke was weer eens te laat :P

maar kijk maar of je er wat mee kan...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 19:04 schreef ThaNetRunner het volgende:
jah is juist goed dan hebben wij weer wat doen en krijgen we weer een medetweaker erbij

( het eerste wat ik deed met me 8088 die ik kreeg..openmaken die hap :) kon ut nie laten...nu doe ik dat ook heel simpel met systemen die net een maand oud zijn :p)

2)je hebt 3 jaar geleden voor het laatst scandisk uitgevoert en/of Defragmentatie
4)te weinig geheugen...

Dus tip. Ga eens ffies klooien met scandisk en Defragmentatie.helpt dat niets...ken het ook nog liggen aan je Iexplorer...Probeer ook eens windows Update uit tevoeren dat staat in iexplorer en dan extra en dan windows update of iets makkelijker het startmenu.
fijn dat jullie me helpen...
1.. kan et niet zijn, ik heb er nog nix opstaan sinds ik em heb geformatteerd
2.. ok.. hoe doe ik dat?? (je weet dat hier een n00b spreekt, geen flauwe reacties graag ;)) 3.. kan et ook niet zijn, gister nog :D
4.. 2x 64, te weinig??
5.. hoe kijk ik dat?? kan et best aan liggen..

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Op woensdag 24 oktober 2001 18:56 schreef Raz0r81 het volgende:

[..]

ik weet best wat een bios is en hoe heb jij verstand van comuters gekregen..? ik heb niet meer dan spelletjes gespeeld, en wat een harde schijf was intresseerde me eerst ook geen ene flikker... is et niet juist goed dat ik me er in verdiep enzo??
We gaan het beleven, MEMENDO bied zijn excuses aan bieden.
Hoe ik het geleerd heb is door te bestellen en mijn PC te bouwen. Maar ik was dan ook gezegend met een buurjonge die alles al wist.
Waarom ik zo uitviel: ik dacht dat er weer is een of andere lamer aan de gang was die iedereen hier ff wilde dollen en daar hou ik dus niet van.
Voor de rest welkom op GOT
Ps Zolang als je volgende vraag maar niet is: "Wat is een geluidskaart?" ;)
En ik weet ook een manier om je probleem op te lossen, mijn PC kopen zie sig. >:) (Laatste 2 opmerkingen zijn geintjes voor het geval iemand weer denkt dat ik aan het flamen ben)

Verwijderd

Topicstarter
reacties zijn nog steeds welkom..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 19:17 schreef memendo het volgende:

[..]

We gaan het beleven, MEMENDO bied zijn excuses aan bieden.
Hoe ik het geleerd heb is door te bestellen en mijn PC te bouwen. Maar ik was dan ook gezegend met een buurjonge die alles al wist.
Waarom ik zo uitviel: ik dacht dat er weer is een of andere lamer aan de gang was die iedereen hier ff wilde dollen en daar hou ik dus niet van.
Voor de rest welkom op GOT
Ps Zolang als je volgende vraag maar niet is: "Wat is een geluidskaart?" ;)
En ik weet ook een manier om je probleem op te lossen, mijn PC kopen zie sig. >:) (Laatste 2 opmerkingen zijn geintjes voor het geval iemand weer denkt dat ik aan het flamen ben)
is goed hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
ben em nu aan't defragmenteren (ofzo).. op hoop van zegen gaat et al WAT beter hierna...

• Vorkie
  • Niet online
scandisk

start>programma's>buroacessoires>Systeemwerkset>schijfcontrole :)

(/Tikfoutjes door Moe en luiheid van de hele dag werken vanaf 3 uur snachts...:P)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chinsue/woohoo5-34500.gif
LoL :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 18:19 schreef (roh)violator het volgende:
WELKOM!!!!!!! YET ANOTHER ONE!!!!!!! :) :P

Mensen Medetweakers!!!

Hier zijn we toch ook voor?
Hier is het forum toch ook voor?

Dus degene die ff lekker zitten te kankeren:

Be Gone!!!

Your not a Tweaker!!! :( :(

Hoe meer mensen we kunnen helpen des te meer Tweakers er zullen zijn!!!

Beter toch???

Dus:

Spread the word!!!
:P
leuk dat je zo behulpzaam bent :9
kan je mooi hier effe nog een paar ouwe pc's komen maken

[topic=300250/1/25]

geintje hoor >:)

Verwijderd

Topicstarter
alles gedaan wat jullie me hebben geadviseerd... alleen euh.. vlgns mij heb et niet veel geholpe :( (weet ik nog niet zeker, hij is nog niet vastgelope :D) maarre... als hij (wat hij vast en zeker doet) nu weer vastloopt.. ligt et hoogstwaarschijnlijk aan me systeem, nou moet ik daar aan gaan sleutelen maar ik weet zekerz dat ik em dan mol... iemand nog advies voor et sleutelen aan een pc:?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:50
Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/920.jpg

• BezurK
  • Laatst online: 14-06 09:12
Van dat soort sneue opmerkingen ben ik niet echt gedient ventje :r, het is JUIST de bedoeling dat newbies (n00bs) hier hun problemen/vragen/opmerkingen posten, zodat ze er ook nog wat van leren. Mannetjes (of vrouwtjes?) zoals jij snappen dus duidelijk niet waar dit forum voor is |:(

Rookworst zonder R is ook worst.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Op woensdag 24 oktober 2001 19:04 schreef ThaNetRunner het volgende:

4)te weinig geheugen...

ja cool, op me werk ook, als er weer is een oud pctje weggaat gaat mister_x er eerst effe met een schroevedrijver inporren, voedingfannetje, cpu heatsinkje en soms met fannetje, paar 12 voltstekkertjes, cpu je als aandenken etc etc, altijd leuk :) maar mijn eerste pc ging op me 14e denk open, een 386 XS 40 :) op me 15 wow ik hem in en uitelkaar halen, heb hem nooit meer aan de praat gekregen (heeeel veel stekkertjes zonder naam of wat dan ook zater erop) nu 5 jaar later hangt het mobo aan de muur, (met ram! :) ) de hd is opengeschroeft en staat op me radio :) ding is 10cm hoog 25cm lang :) en kon 40mb bevatten max. 8-)

lache was dat zeg die tijd, dos5.0 erop, win3.0 (later 3.1)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:19
Op woensdag 24 oktober 2001 20:34 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]
Hey die mooie Elsa heb ik ook.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

WIE IS HIER NOU EEN N00B? Verdiep je eerste eens een beetje in de materie voordat je gaat lopen schelden.
EEN PC LOOPT PRIMA ZONDER VIDEOKAART.

Natuurlijk kan je er dan geen monitor aan koppelen en zal je dus een andere manier moeten vinden om hem te bedienen (telnet, ssh, X, VNC, PcAnywhere, etc.)

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 18:23 schreef memendo het volgende:

[..]
Ik vind eerder iemand dom die mensen loopt uit te schelden en het vervolgens zelf fout zegt (mocht het nog niet tot je botte hersenen doorgedrongen zijn: jij dus) dan iemand die gewoon een vraag stelt.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:50
Op woensdag 24 oktober 2001 20:44 schreef jeroenr het volgende:

[..]

WIE IS HIER NOU EEN N00B? Verdiep je eerste eens een beetje in de materie voordat je gaat lopen schelden.
EEN PC LOOPT PRIMA ZONDER VIDEOKAART.
Ja, hij piept prima (beeeeeeep beep beep). En ook voor pcanywhere en zelfs voor een dedicated Quake server heb je nog een videokaart nodig, meneer de noob. Hij moet toch een videochip hebben voor de beeldopbouw.

edit:
idd geil kaartje die zwarte 920 O+

Verwijderd

[afbeelding]
zo kan die jongen er toch nooit achter komen wat de NORMALE afmetingen zijn :)

ps. dat ding ziet er wel lekker uit he :)

Verwijderd

Topicstarter
hij loopt weer voordurig vast..
't is me systeem.. :( en nu???

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 20:41 schreef Mister_X het volgende:

[..]

ja cool, op me werk ook, als er weer is een oud pctje weggaat gaat mister_x er eerst effe met een schroevedrijver inporren, voedingfannetje, cpu heatsinkje en soms met fannetje, paar 12 voltstekkertjes, cpu je als aandenken etc etc, altijd leuk :) maar mijn eerste pc ging op me 14e denk open, een 386 XS 40 :) op me 15 wow ik hem in en uitelkaar halen, heb hem nooit meer aan de praat gekregen (heeeel veel stekkertjes zonder naam of wat dan ook zater erop) nu 5 jaar later hangt het mobo aan de muur, (met ram! :) ) de hd is opengeschroeft en staat op me radio :) ding is 10cm hoog 25cm lang :) en kon 40mb bevatten max. 8-)

lache was dat zeg die tijd, dos5.0 erop, win3.0 (later 3.1)
oude tijden herleven :) of heb je er trauma's aan over gehouden :+

[] sorry, moest ff :) [/]

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Op woensdag 24 oktober 2001 20:40 schreef BezurK het volgende:

[..]

Van dat soort sneue opmerkingen ben ik niet echt gedient ventje :r, het is JUIST de bedoeling dat newbies (n00bs) hier hun problemen/vragen/opmerkingen posten, zodat ze er ook nog wat van leren. Mannetjes (of vrouwtjes?) zoals jij snappen dus duidelijk niet waar dit forum voor is |:(
Eerst het hele topic lezen AUB dit is al lang de wereld uit!
Maarja even goede vrienden hor!
Op woensdag 24 oktober 2001 20:48 schreef jeroenr het volgende:

[..]

Ik vind eerder iemand dom die mensen loopt uit te schelden en het vervolgens zelf fout zegt (mocht het nog niet tot je botte hersenen doorgedrongen zijn: jij dus) dan iemand die gewoon een vraag stelt.
OK om dit soort opmerkingen te voorkomen zouden mensen ALLES ff moeten lezen maarja.
Daarom heb ik mijn eerste post hier ook maar ff bijgesteld.

En het zijn juist dit soort reacties die niet onder doe voor mijn eerste reactie. Met andere woorden ipv mij netjes op mijn plek te zetten vinden jullie het en niet nodig om ALLES te lezen ( ik dacht dat hier iemand leuk probeerde te zijn)en reageren jullie op een nog ergere manier dan ik. Laten we GOT gezellig houden.
PS jeroenr wat zeg ik nu weer verkeer? En je kunt je berichten ook wijziggen dmv een knop die naast (helemaal links) de quote staat. Dan kun je mij 2 keer quoten in een bericht. Of wil jij op deze manier zoveel mogelijk posts halen ;) ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik schiet niet op zo...

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:56

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

ja...dat wil ik ook maar zeggen....
sjezus...

iemand koffie?

Verwijderd

Topicstarter
zal ik dan maar gaan sleutelen en me pc mollen??

Verwijderd

Topicstarter
ik zet wel een topicje bij hardware, stelletje om slaaaaap van te vallennnn...... :Z:Z:Z:Z

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Op woensdag 24 oktober 2001 21:31 schreef Raz0r81 het volgende:
ik zet wel een topicje bij hardware, stelletje om slaaaaap van te vallennnn...... :Z:Z:Z:Z
ik denk dat ze je daar beter kunnen helpen( je hebt daar toch ook al een topic?), het gaat immers niet meer alleen om je videokaart, maar om een instabiel systeem. En je hebt denk ik nu wel genoeg voorbeelden van een videokaart gehad of niet dan. Ps om de 5 min vragen of er iemand nog iets weet is wel heel erg veel vragen van dit forum.
En veel plezier op GOT!!!

• Mior
Op woensdag 24 oktober 2001 21:27 schreef Raz0r81 het volgende:
zal ik dan maar gaan sleutelen en me pc mollen??
Tja, je probleem kan aan zoveel verschillende dingen liggen, dat het voor ons onmogelijk is om een idee te krijgen wat er nou mis is.

Probeer zoveel mogelijk informatie te krijgen van je pc, vraag desnoods iemand die er wat meer vanaf weet.

Als je niet voor 100% weet waar je mee bezig bent kun je beter niet zelf gaan sleutelen. Want, zoals je zelf al aangeeft, kan het alleen maar kapot gaan.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Sorry, maar deze topic is overbodig. Foto's van videokaarten zijn genoeg te vinden, en in je eigen PC kun je 'm herkennen aan de socket waar je je monitor aanvast plugt ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.