Toon posts:

Internet Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb serieuze internet problemen :( ik heb het nu al een paar dagen aangezien, het internet ging steeds langzamer (essent@home @ zwolle).
Vandaag wou ik bezig met een paar internetopdrachten voor school en mijn pc'tje wil gewoon niet naar die site (heb m op school een x bezocht en toen deed ie ut wel).
Ik heb nu zelfs zover dat maar 25% van alle sites waar ik naartoe surf het maar doet :S, ik word hier erg ziek van.
Ik draai win2000 prof en heb gedeelde inet verbinding met mijn andere pc.

Thnx

Verwijderd

bel eens naar @home ?
kijken of er storing is. of mail :? maar als dat niet gaat zou ik bellen.

Verwijderd

Topicstarter
nou, mn vriend die 300 m verderop woont heeft geen probs?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > IT

DIT IS MIJN WEBSITE

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
Op woensdag 24 oktober 2001 17:42 schreef MindsMonk het volgende:
Hallo,

ik heb serieuze internet problemen :( ik heb het nu al een paar dagen aangezien, het internet ging steeds langzamer (essent@home @ zwolle).
Vandaag wou ik bezig met een paar internetopdrachten voor school en mijn pc'tje wil gewoon niet naar die site (heb m op school een x bezocht en toen deed ie ut wel).
Ik heb nu zelfs zover dat maar 25% van alle sites waar ik naartoe surf het maar doet :S, ik word hier erg ziek van.
Ik draai win2000 prof en heb gedeelde inet verbinding met mijn andere pc.

Thnx
Staan de DNS Servers goed ingesteld? Kan mischien het probleem zijn.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

kijk eens of je geen NIMRA virus hebt, scan eens met housecall dit is wel en online scanner.
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_pcc.asp

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 19:34 schreef drZymo het volgende:

[..]

Staan de DNS Servers goed ingesteld? Kan mischien het probleem zijn.
geen bericht over gehad dat die handmatig moeten
Pagina: 1