Commandos 2 opstart probleem (winXP)

Pagina: 1
Acties:

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik heb sinds kort windows XP pro draaien en wat games geinstalleerd, alles loopt als een trein en 1 van die spellen "was" commandos 2. Daarnet kwam m'n neefje langs en die wilde ff commandos 2 spelen. Ik vond dat niet erg, want ik moest toch ff weg.. Toen ik terug kwam en m'n neefje ondertussen ook al klaar was met spelen, wilde ik net 't spel opnieuw opstarten, maar na 5 seconden kom ik gewoon weer terug in windows. :( Ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd en de computer al eens opnieuw opgestart, maar elke keer als ik op het commandos 2 pictogram klikt kom ik binnen 5 seconden weer terug in windows..

M'n neefje heb ik nog niet gesproken, dus het kan zijn dat hij 't spel verkeerd heeft afgesloten of iets dergelijks, maar dan vind ik 't toch vreemd dat zelfs na een nieuwe install 't spel nog niet werkt.. :?

Kent iemand ditzelfde probleem? Het is niet dat commandos 2 het niet doet onder winXP want de eerste paar dagen heeft hij gewoon goed gedraait, zonder problemen..

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:48
Hmmm was niet wakker, sorry.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:42
Op woensdag 24 oktober 2001 17:44 schreef Albinoraptor het volgende:
Kan je wel spelen of blijft hij ook al in menu hangen??
uhm hebbie wel eens gehoort van "LEZEN"??
hij zegt dat als hij op t icoontje klickt hij binnen 5 seconden weer in windows zit.
en dan vraag jij of hij het kan spelen :?

Bier, Whiskey en Metal!!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:48
Op woensdag 24 oktober 2001 17:47 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

uhm hebbie wel eens gehoort van "LEZEN"??
hij zegt dat als hij op t icoontje klickt hij binnen 5 seconden weer in windows zit.
en dan vraag jij of hij het kan spelen :?
|:( |:(
Ja sorry ben vandaag een beetje brak. Normaal lees ik wel alles.

(Staat in readme wel wat over crases naar desktop, maar heb die effe gelezen en denk niet dat het 1 van die problemen is, maar kijk toch effe.)

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Aloha, 't is misschien een beetje lullig om dit oude topic van mezelf weer omhoog te halen, maar ik vraag me af dat er niet meer mensen zijn die ditzelfde soort probleem hebben, want ik heb op wat andere forums gelezen dat dat wel zo is..
Weet iemand hier een oplossing of iets dergelijks voor of komt hier nog een patch voor uit?
Ik heb al vanalles geprobeerd maar alles zonder suc6 :(

...

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-01 09:20
Heb hier hetzelfde probleem gehad met Commandos' maar daarbij wilde ook gelijk geen andere game meer starten.

Na het aanklikken zie je even HD en CD-Rom activiteit en dat was het.

Commando's lijkt mij de veroorzaker maar ik weet de oplossing helaas ook niet.

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Pagina: 1