Ik heb sinds kort windows XP pro draaien en wat games geinstalleerd, alles loopt als een trein en 1 van die spellen "was" commandos 2. Daarnet kwam m'n neefje langs en die wilde ff commandos 2 spelen. Ik vond dat niet erg, want ik moest toch ff weg.. Toen ik terug kwam en m'n neefje ondertussen ook al klaar was met spelen, wilde ik net 't spel opnieuw opstarten, maar na 5 seconden kom ik gewoon weer terug in windows.
Ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd en de computer al eens opnieuw opgestart, maar elke keer als ik op het commandos 2 pictogram klikt kom ik binnen 5 seconden weer terug in windows..
M'n neefje heb ik nog niet gesproken, dus het kan zijn dat hij 't spel verkeerd heeft afgesloten of iets dergelijks, maar dan vind ik 't toch vreemd dat zelfs na een nieuwe install 't spel nog niet werkt..
Kent iemand ditzelfde probleem? Het is niet dat commandos 2 het niet doet onder winXP want de eerste paar dagen heeft hij gewoon goed gedraait, zonder problemen..
M'n neefje heb ik nog niet gesproken, dus het kan zijn dat hij 't spel verkeerd heeft afgesloten of iets dergelijks, maar dan vind ik 't toch vreemd dat zelfs na een nieuwe install 't spel nog niet werkt..
Kent iemand ditzelfde probleem? Het is niet dat commandos 2 het niet doet onder winXP want de eerste paar dagen heeft hij gewoon goed gedraait, zonder problemen..