Do.25 okt.: Xp release, dus ook Audigy drivers ?

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Luitjes,

Morgen is het zover, de officiele release van Windows XP :)
Volgens Creative dus ook de dag dat zij haar officiele XP drivers released voor haar Audigy en Live geluidskaarten.

Hiermee zouden volgens Creative ALLE problemen verholpen zijn die er nu nog zijn met de SB Live's en Audigy's :)

Gaat Creative ons inderdaad verblijden, of zullen we weer een maand langer moeten wachten :? Is morgen ook de release van Liveware 4 :?

Mijn Audigy ligt hier al 2 weken naast m'n systeem omdat hij onder XP niet toppie werkt, ik hoop dat dat morgen anders is :)

Ik ben in ieder geval zeer benieuewd ! Jullie ?

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46
Echt wel!!!

Maar ik maak Creative Inc. DOOD als ze morgen nog niets hebben! :P Wie helpt? :D

Verwijderd

wat lopen jullie nu te eikelen heb al lang windows xp audigy drivers hoor lopen als een zonnetje heb nog totaal geen problemen gehad

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 17:29 schreef Tijn_3d het volgende:
wat lopen jullie nu te eikelen heb al lang windows xp audigy drivers hoor lopen als een zonnetje heb nog totaal geen problemen gehad
Er zijn VEEL mensen met problemen, dat betekent niet iedereen, jij bent niet iedereen, wel dan ?

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 17:30 schreef kazuka het volgende:

[..]

Er zijn VEEL mensen met problemen, dat betekent niet iedereen, jij bent niet iedereen, wel dan ?
nee zeker niet ,maar blijkbaar wel de enige zonder problemen dus dan jullie toch iets fout

• Saekerhett
Op woensdag 24 oktober 2001 17:30 schreef kazuka het volgende:

[..]

Nobody's perfect.
I'm nobody.
I'm perfect..... :P

• Saekerhett
Op woensdag 24 oktober 2001 17:31 schreef Tijn_3d het volgende:

[..]

nee zeker niet ,maar blijkbaar wel de enige zonder problemen dus dan jullie toch iets fout
Of jij hebt gewoon mzzl.

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 17:31 schreef Tijn_3d het volgende:

-------------------------

Dat lijkt me wat voorbarig geconcludeerd.

IPV dat je nou een linkje post naar drivers die het volgens jouw wel doen, of uitlegd wat jij hebt gedaan...
Maar nee, heel tweakers doet het fout, en jij bent god...

Sorry, ik liet me even gaan, ik ben niet eens in het bezit van een geluidskaart van creative :)

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 17:33 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Of jij hebt gewoon mzzl.
nee mazzel bestaat niet gewoon kwestie van goed instellen

Verwijderd

Nou leg uit dan Tijn!

Verwijderd

Gewoon goed instellen. Ik heb een SBlive, geen ene moer ingesteld, en toch werkt hij perfect. Dan ben ik eigenlijk nog beter dan jij, denk je niet? Ik hoef niet eens iets.

En wat heb jij 'ingesteld'? De moederbord jumper van "Soundblaster bugs" van 1 naar 0 gezet? Of heb jij gewoon 10 moederborden gekocht en gekeken welke probleemloos werkte? Het ligt aan de hardware of je problemen hebt of niet, niet aan de software...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja mensen erg gezellig, maar een beetje "ik ben beter dan jij" hebben we niet zoveel aan.

Meldt dit maar in: [topic=222919/1/100]

:)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.