www.dannyhiemstra.nl
1/ je weet nix van FT
2/ je wil het perse doen
wrom vraag je dan aan ons wat je moet doen ?
gewoon GEEN FT .. of der tijd in steken om et te leren
2/ je wil het perse doen
wrom vraag je dan aan ons wat je moet doen ?
gewoon GEEN FT .. of der tijd in steken om et te leren
uhm ja
je was mij eigenlijk ook al vrij snel kwijt?
je hebt zelf iets uitgezocht en dan mogen wij kijken of het goed is dat jij dat gaat gebruiken maar je snapt het zelf ook niet echt?
tja
je was mij eigenlijk ook al vrij snel kwijt?
je hebt zelf iets uitgezocht en dan mogen wij kijken of het goed is dat jij dat gaat gebruiken maar je snapt het zelf ook niet echt?
tja
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
fasttemplate = traag (toch toen ik het testte)
onbruikbaar op een site met veel bezoekers, misschien beter een andere template class te zoeken (hier zullen ze er wel een snellere kennen denk ik
)
onbruikbaar op een site met veel bezoekers, misschien beter een andere template class te zoeken (hier zullen ze er wel een snellere kennen denk ik
If it ain't broken it doesn't have enough features
Dat wou ik graag weten.Op woensdag 24 oktober 2001 17:53 schreef Apache het volgende:
onbruikbaar op een site met veel bezoekers, misschien beter een andere template class te zoeken (hier zullen ze er wel een snellere kennen denk ik)
Dank je!
www.dannyhiemstra.nl
Huh??Op woensdag 24 oktober 2001 17:40 schreef D2k het volgende:
Je was mij eigenlijk ook al vrij snel kwijt?
Daar snap ik je ff niet.
Hmm slaap jij nog half?Op woensdag 24 oktober 2001 17:40 schreef D2k het volgende:
Ik vraag alleen wat beter is om te gebruiken voor zoeen site.
Als FT beter is zal ik dat gaan leren NP.
Ik heb al een aantal maal met FT proberen te werken maar snapte het niet helemaal.
Wat is er dat jullie moetten kijken of het goed is
Ik stel dus alleen die vraag wat beter is.
tja...Op woensdag 24 oktober 2001 17:40 schreef D2k het volgende:
tja
www.dannyhiemstra.nl
Verwijderd
Smarty _schijnt_ goed te zijn, het beste blijft gewoon een eigen schrijven. Zoek even met google op "Smarty php template"Op woensdag 24 oktober 2001 17:59 schreef FireFoxx het volgende:
[..]
Dat wou ik graag weten.
Dank je!
* Rense Klinkenberg is XSLT spammerOp woensdag 24 oktober 2001 17:53 schreef Apache het volgende:
onbruikbaar op een site met veel bezoekers, misschien beter een andere template class te zoeken (hier zullen ze er wel een snellere kennen denk ik)
Verwijderd
Of you hebt een server zonder sablotOp woensdag 24 oktober 2001 20:15 schreef freak007 het volgende:
[..]
/me is XSLT spammer, maar ja, dan zal je ook generiek moeten gaan denken en dat kunnen sommige mensen niet.
Kijk ook eens naar de template engine "Smarty". Die is errug leuk. Is erg snel omdat hij niet elke keer een template parst, maar bij de wijziging van een template eenmalig een php script ervan bouwt; erg leuk, je merkt er niets van.
Verder kan Smarty ook aan caching doen, waardoor je het aantal MySQL queries (dus %load) drastisch kan reduceren.
Verder kan Smarty ook aan caching doen, waardoor je het aantal MySQL queries (dus %load) drastisch kan reduceren.
Verwijderd
Ik sluit me hier helemaal bij aan, Smarty is 1 van de betere, al-dan-niet de beste, template-engines, eentje waar je je vingers bij aflikt.Op donderdag 25 oktober 2001 00:45 schreef dirkpostma het volgende:
Kijk ook eens naar de template engine "Smarty". Die is errug leuk. Is erg snel omdat hij niet elke keer een template parst, maar bij de wijziging van een template eenmalig een php script ervan bouwt; erg leuk, je merkt er niets van.
http://phpinsider.com
Pagina: 1