" Play the violent strings of my symphony "
Dat is waarschijnlijk een oud gaar midi setje. Maar als je niet meer kan missen dan 100,- dan is het misschien niet zo'n verkeerde keuze.
He bah, wat moet je ermee, ik bedoel...je hebt er meer last van dan echt plezier denk ik...
Hehe 
Heb je een pc? Who needs stuff like lp/cd/cassette dan?
Buy een paar boxen en een versterker in klaar is kees
Heb je een pc? Who needs stuff like lp/cd/cassette dan?
Buy een paar boxen en een versterker in klaar is kees
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
zoduur zijn die dingen tegenwoordig toch niet?? een behoorlijk minisetje heb je al voor rond de 250 guldens en dan is ie dus splinter nieuw met garantie en al 
Heb je trouwens echt een LP nodig?? Als dat niet zo is zou ik dat sentje van ibazar zeker niet kopen.
Heb je trouwens echt een LP nodig?? Als dat niet zo is zou ik dat sentje van ibazar zeker niet kopen.
Als er een LP bij zit, dan zal het wel geen minisetje zijn lijkt mij.
Zoek eens naar het type-nummer met een zoekmachine...
Zoek eens naar het type-nummer met een zoekmachine...
Precies... misschien heb je toch meer aan een leuke amp + speakers? Heb laatst van de rommelmarkt voor een geeltje 2 hele gave philips speakers op de kop getikt! Wel behoorlijk oud (eikenhouten behuizing
) en redelijk klein, maar er komt echt een ongeloofelijk mooi geluid uit! beter als uit het oude sony midi setje van me.... Think about it
ik zou voor losse delen gaan, zo heb ik voor 75 gulden een versterker, tuner en casettedeck gekocht.
idd als je goedkoop (tweedehands) wilt kopen doe het dan goed...
Je kan op iBazar ook veel spullen vinden die een stuk betere kwaliteit geven dan zo'n opgebruikte set.
OK je hebt dan wel allemaal verschilende merken en kleuren door elkaar misschien maar wat wil je voor dat geld...
ik moet trouwens een pass hebben voor eBay ... maar hoe kom ik daar dan aan
Je kan op iBazar ook veel spullen vinden die een stuk betere kwaliteit geven dan zo'n opgebruikte set.
OK je hebt dan wel allemaal verschilende merken en kleuren door elkaar misschien maar wat wil je voor dat geld...
ik moet trouwens een pass hebben voor eBay ... maar hoe kom ik daar dan aan
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1