Toon posts:

hk met 141 posts?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oi,

Twee opmerkingen, één is dat ik met me 141 posts toch in de HK kan komen. Ik vind het zelf niet zo erg omdat ik er toch niet zoveel gebruik van zal maken, maar de limiet is 150 en uitzonderingen zijn beetje wrang voor diegene die zoveel moeite doen om in de hk te komen ;)

ten tweede hoe kan het dat ik hier geen één usericon meer in beeld krijg, inclusief (of moet ik zeggen exclusief) die van mijzelf :?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Aantal posts: 242

Dat zit dus wel goed. ALs je met de search aan 141 posts komt hou er dan rekening mee dat je in sommige topics meer dan 1x reageert (en dat 'telt' de search niet maar het totaal aantal posts wel).

Nummer 2, zet bij je pref even uit dat je 'geuploade icons' wil zien. En dan kun je gewoon webicons zien.

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 22:59
o, je hebt er weer eentje |:(

uit de FAQ:
Ho wacht, ik zie helemaal geen Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek of Huiskamer staan!
Dat kan kloppen. Stuffis Generalis en de Huiskamer zijn niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nog al wat mensen hier kwamen om alleen maar te chatten ipv te helpen zijn deze 3 forums verborgen.
Als je toegang wilt krijgen tot deze forums is het enige wat je hoeft te doen te laten zien dat je ook je geïnteresseerd bent in computers.
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-forums geplaatst hebt (alle forums behalve LA en SU). Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 60 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techforms gedaan hebt. Dit lijkt misschien veel maar dat valt reuze mee. De chat forums zijn er ook gewoon om te ontspannen, een gunst dus.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 10:26
Op woensdag 24 oktober 2001 16:35 schreef Klovan het volgende:

uit de FAQ:
[..]
Lees eens goed dan.
Hij kon er juist wel inkomen.

Verwijderd

uit de FAQ:
[..]
Nee jij bent nuttig bezig. |:(

• Bart Coppens
  • Laatst online: 25-11-2021
Klovan, leer eens lezen, deze lieve jongen(/meisje) was zelf zo eerlijk omdath hij/zij dacht dat ze te vroeg de HK inkon :)

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

uit de FAQ:
[..]

• Klovan
  • Laatst online: 28-11 22:59
Op woensdag 24 oktober 2001 16:37 schreef Bart Coppens het volgende:
Klovan, leer eens lezen, deze lieve jongen(/meisje) was zelf zo eerlijk omdath hij/zij dacht dat ze te vroeg de HK inkon :)
sorry had het verkeerd begrepen/gelezen, excuses

Verwijderd

Topicstarter
Thnx Icestorm, één is duidelijk en twee is ook gelukt.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Afgehandeld.. Mensen wel lief doen tegen elkaar, he?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.