Zelf een loop licht maken.

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Ik weet niet of deze topic hier goed zit, want ik wist niet echt waar het hoorde.

De bedoeling is dus dat ik een looplicht ga maken voor mijn spot's (4*300w). Ik zou graag willen weten wat voor een dingen je nodig heb en hoe dat shema eruit ziet.

Ik kon de search niet gebruiken, want die staat uit.

Er zullen nu wel wat lui aan komen zetten met; koop dan zo'n ding >:), Maar dat wil ik juist niet.

Verwijderd

wat bedoel je met een looplicht :? k neem aan niet zo'n wat me pa gebruikt voor onder de auto :+

• Amd RuLuzzz
Op woensdag 24 oktober 2001 16:25 schreef neographikal het volgende:
wat bedoel je met een looplicht :? k neem aan niet zo'n wat me pa gebruikt voor onder de auto :+
Het woordt zegt het eigenlijk al. Eerst gaat de eerste lamp aan en die gat weer uit en dan de tweede enz. maar dan iets sneller. Op die dingen uit de winkel kan je de snelheid ook nog op afstellen. maar ik weet of dat kan.

Verwijderd

er was laatst eens een gozer op het modding forum die had zoiets gefrabiceerd die op de belasting van zijn processor reageerde met een aantal leds, moet je ff zoeken, weet de naam van t topic niet meer. Was voor zijn server geloof ik.

• Amd RuLuzzz
Op woensdag 24 oktober 2001 16:32 schreef neographikal het volgende:
er was laatst eens een gozer op het modding forum die had zoiets gefrabiceerd die op de belasting van zijn processor reageerde met een aantal leds, moet je ff zoeken, weet de naam van t topic niet meer. Was voor zijn server geloof ik.
1. De search werkt nu niet.
2. Het is voor discogebeuren dus ik heb zwaardere dingen nodig.

Verwijderd

misschien is t als basis te gebruiken, weet ik het :)

was maar tip...

• Amd RuLuzzz
Nog iemand

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:18

w00Dy

Make soap, not war

gebruik gewoon hetzelfde schema voor de leds, maakt niet uit gewoon een paar aanpassingen.
volgens mij worden die dingen met een relay geschakeld, (ik raad maar raak) want 300 af en aan schakelen in zo'n klein kassie.......

GrEeTZzz

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 19:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Met een Eprom kun je diverse patronen erin zetten (is LEUK!). Velleman heeft een kitje daarvoor.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 24 oktober 2001 16:32 schreef neographikal het volgende:
Maar dan blijft het eerste lampje branden. Hij wil zo'n michael nicht geval maken.
op het modding forum zal je wel iemand bedoelen die dat vor zijn HD heeft gemaakt. Ik heb dat zelf nl ook.
11 ledjes

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1