Tikkenteller

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is er al een alternatief met automatische registratie en lage prijs beschikbaar, geschikt voor ongeveer 18 personen?

Verwijderd

KPN Heeft nu de telefoonrekening online. Dit is een gespecificeerde rekening online. Deze dienst is gratis en kun je aanvragen via het gratis servicenummer van KPN.
Het is wel een heel gedoe om de rekening na te pluizen, maar wij gebruiken het hier ook en het is best een goed alternatief.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Heb je dan niet dat je van sommige nummers niet meer kunt achterhalen wie ze gebeld heeft? En met hoeveel personen doen jullie dat?

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je moet niet teveel mensen de telefoon deelt dan kun je iedereen een eigen aanbieder geven. BV A belt via KPN B belt via tele2 C belt via onetel enz.

Zo deden wij het altijd.

Verwijderd

Nu heb je (neem ik aan) een systeem waarbij iedereen zijn tikken opschrijft met de datum . In het systeem via de online rekening schrijft iedereen het gebelde nummer met de datum op. ZO doen wij het en dat is geen probleem. Wil je niet dat iedereen ziet wie je gebeld hebt, dan moet je zorgen dat een iemand de rekening beheert en ieder voor zichzelf bijhoud waarneer naar wie gebeld is. Zoals ik al zei, het is best wat werk, maar het is wel een goede oplossing.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nee, we hebben nu een apparaatje dat aan de hand van een pincode de gesprekskosten automatisch bijhoudt.

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:08
Een ISDN centrale kan dat geloof ik ook :?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Op woensdag 24 oktober 2001 21:21 schreef VHware het volgende:
Een ISDN centrale kan dat geloof ik ook :?
En die is voor een "lage prijs beschikbaar"?

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 22:42
Op donderdag 25 oktober 2001 11:21 schreef OlafvdSpek het volgende:

[..]

En die is voor een "lage prijs beschikbaar"?
Nope, er zijn zelfs analoge centrales die dit kunnen, zodat je geen duurder abo hoeft te nemen, maar ook die zijn nogal prijzig.
Waarschijnlijk is dit wel beter te doen als overstappen naar ISDN, want dan moet je sowieso aan een nieuwe centrale + "master"toestel en dan krijg je er ook nog eens hogere maandlasten overheen.
Maar goedkoop is het natuurlijk nog steeds niet.

Ik hoor de laatste tijd wel verhalen van mensen die oude pc's omgeklust hebben, maar niemand heeft mij tot nu toe de schema's die je daarvoor nodig hebt kunnen leveren, dus ik zoek nog even verder...

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
kijk hier:

http://www.warande.uu.nl/~telco/alternatieven.html

en hier:

http://www.teljetikken.tudelft.nl

Daar moet je het mee doen.....

Nog ff een toevoeging... kijk op deze site:

http://www.awtelecom.nl/

Hier staat een pincode-teller waarbij je eerst een persoonlijke pincode moet intikken voor je kunt bellen. De kosten worden per pincode verdeeld, en is dus fraude gevoelig zolang iedereen een eigen pincode heeft die niemand anders weet.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1