Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
nog nie over hoorOp woensdag 24 oktober 2001 15:54 schreef IceStorm het volgende:
Ik ook, hoewel het nu over is.
Verwijderd
Was het maar zo.... helaas niet....Op woensdag 24 oktober 2001 15:54 schreef IceStorm het volgende:
Ik ook, hoewel het nu over is.
(of er moet er eentje in m'n cache zijn blijven hangen...)
Ik vind het wel een irri bezigheid iig
Ik denk eerder dat er ergens iets fout is gegaan met het een of ander
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
GOT zal toch niet overgaan op de aggresieve reclamering??
bah
ik ben een regelmatige bannerklikker (hier dan) maar ik vind de popups wel HEEL irritant worden
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Oeps oh nee dat mag niet... broodroof... naja dan maar alt-f4 in de aanslag houden.
Lekker voor me imago hier, collega komt aanlopen net terwijl de popup opkomt...3 keer raden wat hij denkt wat voor site ik bezoek
Exact expert nodig?
Snow is only frozen water
Professioneel Hyves-weigeraar
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Verwijderd
Ik zie btw alleen de banner van webads zelf, jullie ook?, misschien ligt het aan die banner
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
search staat ook uit (iemand was veel aan het zoeken ofzo
"Ja hallo.. ja ja.. Ja met Floris... Nee ik wil DIRECT de baas spreken.. Ja muts, verbind me maar door........ Hoi Jan-Hendrik, nou moet je ff GOED luisteren.. opkutten met die banners van je anders wordt ik boos... ja stuur maar een krat wijn ja om het goed te maken"Op woensdag 24 oktober 2001 15:57 schreef WouterTinus het volgende:
Die pop-ups zijn NIET de bedoeling. Floris is op dit moment aan het bellen om ze weg te jagen
[img][url="http://storage.webads.nl/ads/sites/webads/bannersnel.gif"]http://storage.webads.nl/ads/sites/webads/bannersnel.gif[/url][/img]
Kunnen jullie WebAds niet dumpen? Er zijn genoeg bannerboeren op 't net, toch?
Op woensdag 24 oktober 2001 15:58 schreef IceStorm het volgende:
[..]
"Ja hallo.. ja ja.. Ja met Floris... Nee ik wil DIRECT de baas spreken.. Ja muts, verbind me maar door........ Hoi Jan-Hendrik, nou moet je ff GOED luisteren.. opkutten met die banners van je anders wordt ik boos... ja stuur maar een krat wijn ja om het goed te maken"
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
[..]
"Ja hallo.. ja ja.. Ja met Floris... Nee ik wil DIRECT de baas spreken.. Ja muts, verbind me maar door........ Hoi Jan-Hendrik, nou moet je ff GOED luisteren.. opkutten met die banners van je anders wordt ik boos... ja stuur maar een krat wijn ja om het goed te maken"
Valt me op dat de sfeer weer goed aan het worden is
Ja hey jij bent niet de enige die er last van heeft!Op woensdag 24 oktober 2001 15:58 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Laat 'm maar een krat wijn sturen naar élke bezoeker van GoT
Dan toch wel naar iedere bezoeker die deze popup te zien kreeg he. Trauma's worden weer aangewakkerd en zoOp woensdag 24 oktober 2001 15:58 schreef IceStorm het volgende:
ja stuur maar een krat wijn ja om het goed te maken"
Exact expert nodig?
De baas van Webads heet trouwens Xavier, niet Jan-Hendrik
En ik wil geen krat wijn maar een kistje 35 yr old Macallan
Uhm.. 'deny from <zijn of haar ipadres>' voor search.php lijkt me dan een *stuk* handigere oplossing..Op woensdag 24 oktober 2001 15:58 schreef msturm10 het volgende:
search staat ook uit (iemand was veel aan het zoeken ofzo)
die banner is ook zwaar irri, lekker knipperentOp woensdag 24 oktober 2001 15:58 schreef HGM het volgende:
het ligt idd aan deze banner (denk ik)
[url=
http://storage.webads.nl/ads/sites/webads/bannersnel.gif
][afbeelding][/url]
Ik lust geen wijn, doe mij maar Bacardi Breezer!Op woensdag 24 oktober 2001 16:03 schreef CrazyD_at_work het volgende:
[..]
Dan toch wel naar iedere bezoeker die deze popup te zien kreeg he. Trauma's worden weer aangewakkerd en zo
banners, boven, onder links en rechts van de content zijn een acceptabel kwaad... maar bij popups is er een absolute grens van niet acceptable...
om GoT en Tnet niet van hun inkomsten te beroven heb ik de pop-up leverancier (web-ads) nog geen IP-ban gegeven... zo vervelend vind ik het....
[edit domme typo.... pop-up != banner
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Banners hebben we alOp woensdag 24 oktober 2001 16:18 schreef Duur het volgende:
't is dat ik GoT inkomsten gun... maar een banner is imho onacceptabel....
Heb jij ook geen recht op die wijn/breezer/Palm (doe bij nader aanzien maar een vaatje PalmOp woensdag 24 oktober 2001 16:05 schreef supershoe het volgende:
Ik heb pas 1 pop up gehad in totaal. Daarna lekker niks meer
Exact expert nodig?
[..]
Mogen de users die er last van hadden bij floris langskomen om een glaasje wijn te halen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Alleen als het aanbod zodanig is dat we het nauwelijks kunnen weigeren denken we er nog eens over. Webads weet dat en daarom is het me een beetje onduidelijk waarom er zonder bericht toch een popup geplaatst is.
Ik geef het 1 week en dan heeft zeker 75% van de bezoekers een pop up killer !!Op woensdag 24 oktober 2001 16:29 schreef Daniel Kegel het volgende:
Alleen als het aanbod zodanig is dat we het nauwelijks kunnen weigeren denken we er nog eens over.
als je niks te doen hebt doe het dan niet hier
Jaja, lezen blijft een vak apart..Op woensdag 24 oktober 2001 18:01 schreef l.d._ het volgende:
Ik geef het 1 week en dan heeft zeker 75% van de bezoekers een pop up killer !!
Op woensdag 24 oktober 2001 16:29 schreef Daniel Kegel het volgende:
Het is ook ons beleid om geen popups te doen, omdat het gewoon vervelende dingen zijn.
Ik heb Xavier gebeld en hem gezegd dat die zut zsm moest stoppen, dat heb ik voor de zekerheid ook even tegen de heren van traffic gezegd (die plannen die zut in). Voorts heb ik een kwade mail gestuurd, ik denk dat ze het zo wel afleren en zo niet, dan stuur ik gewoon een rekening.
Bericht hierboven
Op woensdag 24 oktober 2001 18:56 schreef Floris Diemel het volgende:
pop-ups zijn dan wel vervelend, maar leveren ook goed geld op, als er echt veel geld mee te verdienen is, wil ik er nog wel eens over nadenken, maar anders niet.
Ik heb Xavier gebeld en hem gezegd dat die zut zsm moest stoppen, dat heb ik voor de zekerheid ook even tegen de heren van traffic gezegd (die plannen die zut in). Voorts heb ik een kwade mail gestuurd, ik denk dat ze het zo wel afleren en zo niet, dan stuur ik gewoon een rekening.
moet dan wel echt een laatste redmiddel zijnOp woensdag 24 oktober 2001 18:56 schreef Floris Diemel het volgende:
pop-ups zijn dan wel vervelend, maar leveren ook goed geld op, als er echt veel geld mee te verdienen is, wil ik er nog wel eens over nadenken, maar anders niet.
Ik denk niet dat je hier lekker scoort met je popupje
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ach, waar welOp woensdag 24 oktober 2001 19:05 schreef JvS het volgende:
Ik denk niet dat je hier lekker scoort met je popupje.
De search eruit en ook dit.
Ik hoop dat onze vrienden het snel hebben opgelost!!
* CrashOne gelooft er wel in..!!
Hmm dit was niet onze schuld hoor, en het gebeurde schijnbaar op zowel T.net als op GoT...Op woensdag 24 oktober 2001 19:09 schreef CrashOne het volgende:
Gaat niet goed met GoT vanavond...
De search eruit en ook dit.
Ik hoop dat onze vrienden het snel hebben opgelost!!
* CrashOne gelooft er wel in..!!
Bericht hierboven
Op t.net zou ik er geen problemen mee hebben, aangezien je daar over het algemeen minder snel doorheen browsed dan door got. Hier blijf je alt-f4-en, zeker wanneer het (net als toen bij emerce) elke keer de popup van cmg is.Op woensdag 24 oktober 2001 19:37 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Hmm dit was niet onze schuld hoor, en het gebeurde schijnbaar op zowel T.net als op GoT...
Dat ligt eraan wat je doel isOp woensdag 24 oktober 2001 19:05 schreef JvS het volgende:
Ik denk niet dat je hier lekker scoort met je popupje.
Als bezoekers wegjagen of allemaal "aan de popup banner killer" je doel is werkt dat uitermate goed
Naja gelukkig is het niet de policy van got om popups te gebruiken, ik hoop ook dat dat zo blijft. Ik heb tot nu toe redelijk consequent alle sites die popups geven gesloten en nooit meer naartoe terug gegaan. Dat zal hier niet gebeuren (verslavingsfaktor
Exact expert nodig?
Jammer dat T.net niet goed geladen wordt onder konqueror