project igi 2? ofzo?

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:54

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

ik heb dit spel net uitgespeeld, vond het echt fantastisch, komt hier ook een deel 2 van uit, is hier iets over bekend, want deel 1 is toch al een hele tijd uit

Verwijderd

niet zo snel denk ik...

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:24
Wat vond je er zo fantastisch aan?

Ik vond bijvoorbeeld de AI te slecht voor woorden, maar dat ik mijn mening ;)

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

hehe, en dat je niet kan saven.... het level waar ik nu inzit is niet moeilijk, maar het maakt het moeilijk omdat er geen save functie in zit :(

Elect a clown, expect a circus.

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
dat vind ik dus net goed dat je niet kunt saven, dat maakt het spel net goed, in het echt kun je ook maar 1x dood

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Wees blij dat er geen save in die game zit, dan zou je hem zo uitspelen. Het spel op zich is grappig, maar de AI is om te huilen en er zijn punten waar constant tegenstanders in beeld gebeamd worden :) En het is natuurlijk ontzettend jammer dat het spel geen multiplayer ondersteunt ;( Maar las het 30 piek kost wil ik hem wel een keer gaan kopen...

edit: typo |:(

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
ok dan jullie zijn niet zo positief,

wat is dan een cool spel wat ook zoiets dergelijks is, dus dat je op deze manier missies moet voltooien?

• Le_Freak !
  • Laatst online: 31-01 11:21
Ikke ben heeel positief over IGI, hij roeleert grote tijden en zuigt zekers niet de hoek om.

Het speelt gewoon heerlijk weg :9

Van mij mag er een IGI twee komen :)

Specs

Pagina: 1