Ik heb hem uitgespeeld. Leuk spel, heeft echte spidey feel alleen het is wat simpel en het ziet er niet echt spectaculair uit kwa graphics (hoewel spidey er zelf echt kewl uit ziet
).
ik vond die besturing/gameplay echt ronduit K*T! het kon mij niet echt boeien verder dat spel,... en m'n geld er aan uitgeven zou ik al helemaal niet doen,...
Verwijderd
* Yoda is beetje Alie IligalieOp woensdag 24 oktober 2001 15:48 schreef Yoda het volgende:
ik vond die besturing/gameplay echt ronduit K*T! het kon mij niet echt boeien verder dat spel,... en m'n geld er aan uitgeven zou ik al helemaal niet doen,...
Verwijderd
heb hem wel op tv gezien. volgens mij wel een gek spel. soms wel wat ongeloofwaardig
. maar dat kan aan mij liggen
Verwijderd
wat verwacht je dan van een spel waarin de hoofdpersoon een halve spin is??Op woensdag 24 oktober 2001 17:43 schreef globiel het volgende:
heb hem wel op tv gezien. volgens mij wel een gek spel. soms wel wat ongeloofwaardig. maar dat kan aan mij liggen
LOLOp woensdag 24 oktober 2001 17:43 schreef globiel het volgende:
heb hem wel op tv gezien. volgens mij wel een gek spel. soms wel wat ongeloofwaardig. maar dat kan aan mij liggen
Verwijderd
ik moest flink aan de besturing wennen en de camera zit ook vaak in de verkeerde hoek.
Maar verder vond ik het een te gek spel
2x de moeite gedaan om hem uit te spelen....
Maar verder vond ik het een te gek spel
2x de moeite gedaan om hem uit te spelen....
Ik heb de demo gespeeld.
de controls en camera zijn echt playstion (dus erg kut).
neem dan een camera alla tombraider of max payne.
ach ik w8 wel op de spidy film
de controls en camera zijn echt playstion (dus erg kut).
neem dan een camera alla tombraider of max payne.
ach ik w8 wel op de spidy film
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Wat ik me nou afvraag bij dit spel is,
1e level van het spel: je ziet allerlei hoge gebouwen en hij moet dan vervolgens "web swingen" naar de gebouwen maar waar schiet hij nou op
Hij schiet alleen maar in de lucht en hij kan al swingen?? Zit er wat in de wolken ofzow? 
Mischien denk ik nou een beetje door maar ik vind het wel nep
1e level van het spel: je ziet allerlei hoge gebouwen en hij moet dan vervolgens "web swingen" naar de gebouwen maar waar schiet hij nou op
Mischien denk ik nou een beetje door maar ik vind het wel nep
Zoals al hierboven staat:
Controls zijn ronduit bagger, alleen keyboard geen muis pff
De camera kijkt overal behalve waar jij wil dat ie kijkt.... graphics zijn redelijk...
Max Payne is 20x beter imo
Controls zijn ronduit bagger, alleen keyboard geen muis pff
De camera kijkt overal behalve waar jij wil dat ie kijkt.... graphics zijn redelijk...
Max Payne is 20x beter imo
Nounou....
Dit spel roelt zowieso al omdat 't Spidey featured
...
Maaruh.. aan de screenies die ik heb gezien, en de reviews die ik gelezen heb kwam naar voren dat 't echt een vette game was / is..
Dit spel roelt zowieso al omdat 't Spidey featured
Maaruh.. aan de screenies die ik heb gezien, en de reviews die ik gelezen heb kwam naar voren dat 't echt een vette game was / is..
De controls zijn vrij aardig, de camera suckt alleen zo af en toe
.
Pagina: 1