Echt??Op woensdag 24 oktober 2001 14:05 schreef SauronII het volgende:
Dat kan
dan hoef ik niet 400 gulden te betalen, maar kan je dat dan gewoon erin zetten?
Omdat compaq nog wel eens van standaarden wil afwijken..Op woensdag 24 oktober 2001 14:07 schreef banaan-X het volgende:
waarom zou dat niet kunnen dan dacht je??
Schroef gewoon de kast effe open, en kijk goed naar de connectoren.. Die moeten gewoon hetzelfde zijn als de nieuwe voeding die je wilt kopen.. (of neem hem mee naar een hardwareboer, nog beter!)
ik heb laatst een Compaq 5650 (ofzo) opengehad, en daar zit ee ANDERE voeding in !!!Op woensdag 24 oktober 2001 15:40 schreef Twynn het volgende:
[..]
Omdat compaq nog wel eens van standaarden wil afwijken..
Schroef gewoon de kast effe open, en kijk goed naar de connectoren.. Die moeten gewoon hetzelfde zijn als de nieuwe voeding die je wilt kopen.. (of neem hem mee naar een hardwareboer, nog beter!)
het Mobo heeft extra aansluitingen nodig !
dus check eerst even wat voor aansluitingen er op het mobo zitten...
(als er maar 1 brede ATX stekker op het mobo zit, kan je een andere voeding gebruiken)
Wie wil je 400 piek voor een voeding aftroggelen? Meestal kun je de oude inruilen, daar zit part-credit op. Voor zover ik me kan herrinneren zaten de meeste voedingen, met aftrekking van part-credit rond de 100 gulden.
hmm, ik heb naar compaq gebeld en ze zeggen dat ze geen voeding hebben voor mijn pc.Op woensdag 24 oktober 2001 16:01 schreef Dualdude het volgende:
Wie wil je 400 piek voor een voeding aftroggelen? Meestal kun je de oude inruilen, daar zit part-credit op. Voor zover ik me kan herrinneren zaten de meeste voedingen, met aftrekking van part-credit rond de 100 gulden.
maar ik hoop dat ik een standaard voeding kan gebruiken.
Moet ik dan alleen daar mijn moederbord kijken of het een breede aansluiting heeft, verder niets?
Verwijderd
Misshien dat je volgende maand op de HCC-dagen een voeding kan scoren.Op woensdag 24 oktober 2001 16:18 schreef scipot het volgende:
damn!! er zit een brede en een smallere aansluiting, heb ik nou pech?
Anders heb je inderdaad pech.
maar kan ik nou geen standaard voeding erin zette??Op woensdag 24 oktober 2001 18:12 schreef QuaSi het volgende:
[..]
Misshien dat je volgende maand op de HCC-dagen een voeding kan scoren.
Anders heb je inderdaad pech.
ik ga morgen ff naar des, hoop dat zei het kunnen maken.
(heeft niemand anders een compaq voeding verbrand ofzo)
Verwijderd
Nee, je hebt waarschijnlijk een P4, die heeft vaak twee extra aansluitingen naast de ATX, een kleine vierpolige vierkante en een platte zespolige. Gewoon kijken naar een P4 en athlon certified voeding
Nee, je hebt waarschijnlijk een P4, die heeft vaak twee extra aansluitingen naast de ATX, een kleine vierpolige vierkante en een platte zespolige. Gewoon kijken naar een P4 en athlon certified voeding
Pentium 4?? was het maar waar!!Op woensdag 24 oktober 2001 20:06 schreef aad123 het volgende:
ik heb een celeron 266mhz. dus er kan wel een standaard voeding erop?
kan inderdaad een P4 certified voeding zijn. Neem dat ding gewoon mee naar een pc boertje en kijk of die aansluiting overeenkomt.
Dat kan ja.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()