CDR inkoop actie :

Pagina: 1
Acties:

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
We gaan in Belgie met'n 20 tal vrienden een berg CDR's aankopen.

Heeft iemand van de Belgische tweakers ervaring met
een of andere shop die veel ineens kan leveren tegen
gunstige prijzen. 't gaat over een 3 a 4000 tal CDR's

.K

This space intentionally left blank.

Verwijderd

ik bestel altijd een lading cd's online ook altijd met een paar vrienden kennissen we hebben toevallig 1000 cd's besteld bij www.cdrwinkel.nl je moet ff navragen of ze in Belgie leveren ik denk het wel als je een beetje bij de grens belgie nederland woont . Ze leveren via de PTT dus afhalen bij Postkantoor

suc7

Verwijderd

w0000+ :D
Als het om zo'n partij gaat kun je volges mij ook wel direct naar de leverancier in belgie toestappen. Scheelt je ook weer de winkel die ertussen zit en ook wat winst wil hebben :P

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 16:05 schreef PsyFlux het volgende:
w0000+ :D
Als het om zo'n partij gaat kun je volges mij ook wel direct naar de leverancier in belgie toestappen. Scheelt je ook weer de winkel die ertussen zit en ook wat winst wil hebben :P
ik denk niet dat dit zal gaan lukken wat jij hierboven vermeld ik denk dan dat je een kamer van koophandel formulier moet hebben en om in aanmerking te komen

en het moet een kamer van koophandel formulier zijn die te maken heeft met een computer bedrijf of iets dergelijks

correct me if i am wrong

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Normaal haal ik altijd philips cd. Als je ze groot inkoot zullen ze dan 10 per cd goedkoper zijn. En daar lich ik waker van :Z

Verwijderd

Ik zie trouwes ook net dat www.cdrwinkel.com niet www.cdrwinkel.nl dus! ook in belgie zit en ook op de echte grootverbruikers gericht is: aanbiedingen per 1000 stuks enzo. Ik kan trouwes die Tybotechs 80min van Tayo Yuden zeker aanbevelen!

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 16:33 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Normaal haal ik altijd philips cd. Als je ze groot inkoot zullen ze dan 10 per cd goedkoper zijn. En daar lich ik waker van :Z
hhmmm, maar 3000/4000 maal een duppie >>> toch weer 3/4 meier. :9

Verwijderd

Ik bak mijn eigen cd's :)

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 00:20 schreef Hitpoint het volgende:
Ik bak mijn eigen cd's :)
HUH :? Come again!! Hoe bedoel je :?

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Ja joh, koop maar lekker in bij de groothandel. LOL

Hoe denk je dat de groothandel dit moet factureren? Aangezien groothandels alleen aan bedrijven leveren, en niet aan particulieren is het voor hun nogal moeilijk om zomaar 'een paar duizend cd's kwijt te raken'.

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 02:29 schreef Rolex het volgende:
Ja joh, koop maar lekker in bij de groothandel. LOL

Hoe denk je dat de groothandel dit moet factureren? Aangezien groothandels alleen aan bedrijven leveren, en niet aan particulieren is het voor hun nogal moeilijk om zomaar 'een paar duizend cd's kwijt te raken'.
Je kan via de "zaak" inkopen doen bij de groothandel.

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
cdrwinkel.be is momenteel voor ons ook de beste partij.

Je kan inderdaad als particulier niet rechtstreeks bij de groothandel inkopen (been there, done that). Bedrijf is niet echt happig om zo'n bulk ladingen aan te kopen.

Mhja, CDRWinkel it will be.

.K

This space intentionally left blank.

Verwijderd

zie je cdrwinkel heeft ook rekening gehouden met de belgische tweakers :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-04 20:04

ReseTTim

Chocolate addicted

heeft cdrwinkel nogsteeds die mooie actie als je boven een bepaald bedrag zit dat je dan de rembours verzendkosten niet hoeft te betalen?? ik wil namelijk binnenkort met vrienden ook wat inkopen alleen iets minder dan 1000 :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 07:26

Paladin

Play Ball!

nope cdrwinkel.com vraagt nu altijd verzendkosten al zijn ze niet zoveel betaalde toen voor 1000 tybotechs en 200 platinums 19 piek verzendkosten.
en keurig heel snel thuis afgeleverd

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Pagina: 1