Toon posts:

Maxtor replacement drive on order

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En weet iemand wat dat betekent, want van die site word ik niet wijs. Ik las hier in een topic dat het wel zes weken kon duren maar welke status had die RMA dan? Ik vraag mij echt af wat dit betekent. Als ik op RMA status klik krijg ik een veld met userID en WW. Kan ik nu een schijf verwachten of zit Maxtor op een schijf te wachten. Toch te gek |:(

Verwijderd

Een week nadat ik mijn schijf verstuurd had stond er bij de RMA status. Drive has been received en niet lang daarna stond er ook weer netjes dat er een nieuwe was verstuurd

Verwijderd

Topicstarter
Lang leve Maxtor... Your drive will be shipped within two business days :D

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 17:38 schreef Jamez_Joint het volgende:
Duurde bij mij anders dik 5 weken voordat ik een nieuwe schijf terugkreeg :(

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 24 oktober 2001 17:38 schreef Jamez_Joint het volgende:
Dat-ie geshipped word binnen 2 dagen, kan best betekenen dat de ontvangst nog wel 2-3 weken kan duren...

Virussen? Scan ze hier!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 17:53

MXL

Ik heb mijn schijf drie weken geleden naar Ierland gestuurd, na drie mailtjes naar Ierland kreeg ik een melding met daarin het bericht dat ze de schijf niet hadden ontvangen, meteen gevolgt door een mail dat ze de ontvangst van mijn schijf bevestigden??????. Ik heb niet het idee dat het daar erg snel gaat.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem op 12 oktober opgestuurd. Gewoon via de PTT, kostte mij 30 piek. Was iets van 1,2kg. Sinds vannacht staat er replacement drive on order. Pas vanochtend kreeg ik de melding your drive will be shipped within two business days.

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 23:46 schreef Jamez_Joint het volgende:
Ik heb hem op 12 oktober opgestuurd. Gewoon via de PTT, kostte mij 30 piek. Was iets van 1,2kg. Sinds vannacht staat er replacement drive on order. Pas vanochtend kreeg ik de melding your drive will be shipped within two business days.
Euh hoe doe je dat !? heb al 2 keer een schijf opgestuurd en telkens 800 gram met verpakking hoor, scheelt toch 8 piek

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 23:52 schreef P.C.Simonis het volgende:

[..]

Euh hoe doe je dat !? heb al 2 keer een schijf opgestuurd en telkens 800 gram met verpakking hoor, scheelt toch 8 piek
Bedoel je dat jij 8 piek minder betaalde of iets anders? Ik heb mijn drive thuis gewogen op de weegschaal en die gaf 1,05 kg aan. Aangezien het een grote drive is heb ik hem in een wat grotere doos gepropt en die helemaal dicht gestopt met dat schuim wat Cisco altijd meeleverd. Op het kantoor moest ik 29, nog wat betalen...30 piek ;) Je moet niet vergeten dat een 74,6 10KII 50% dikker en 25% zwaarder is dan bv een 36,4 10KII.

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 17:53

MXL

Bij mij staat er sinds gisteren ook drive will be shipped within two business days. Nu maar hopen dat terug sturen sneller gaat dan heen sturen en dat ze een beetje grote disk terug zenden.