Ik kan een stel draaitafels overkopen die een jaar oud zijn, maar ik heb niet zo'n goed beeld van de prijs.
Ze zijn een jaar oud.
Is de helft van de nieuwprijs reeel?
Ze zijn een jaar oud.
Is de helft van de nieuwprijs reeel?
...Make every cut count, even if it is one frame...
Daarom moet het ook niet al te duur...Op woensdag 24 oktober 2001 14:04 schreef Roland het volgende:
Ja das waar... Misschien vind je er strax helemaal niets aan!Maar als je club / trance gaat draaien ... En je wilt beginnen...
Dan zou dit een leuk setje zijn.
Verwijderd
in een "club" zul je niet snel Soundlab's tegen komen.......Op woensdag 24 oktober 2001 17:11 schreef jadjong het volgende:
Zij ze thuis gebruikt of in een club?
in een club heb je meer kans op het "Cola effect"
Ik zal het je nog sterker vertellen -> Daar kom je ze niet tegen.Op woensdag 24 oktober 2001 17:46 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
in een "club" zul je niet snel Soundlab's tegen komen.......
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Er staat ook dat de nieuwprijs was dus hij wil/kan ze overnemen per 2 voor 600Op donderdag 25 oktober 2001 00:52 schreef Reind het volgende:
Zijn geen belt drive's maar direct drive's
Enne zijn geen slechte draaitafels hoor -> zou alleen nog ff wat van de prijs af lullen want 600,- pst is te veel.
Verwijderd
Ik zou als ik jou was er goed over na denken, wat je precies wilt en /of je niet zoals de eigenaar naar een paar maanden ook wilt upgraden naar Technics / Numark / Vestax, omdat je betere wilt en die soundlabs toch niet goed genoeg vindt. Dan zou je beter gelijk 'goede' 2de hands of nieuwe turntables kunnen kopen, wat je uiteindlijk dan geld en moeite zal besparen. Maar goed ... wat zou je kunnen geven voor die Soundlabs, afhankelijk van de staat waarin ze verkeren zou ik er max. 500 voor geven, maar dat is mijn meningOp donderdag 25 oktober 2001 02:12 schreef svdmeer het volgende:
De eigenaar wil ze verkopen omdat hij gaat "upgraden" naar technics
Verwijderd