F1 2001, hoe lekker te spelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 10:06
is er iemand die weet hoe ik in vredesnaam mijn stuurinstellingen goed kan zetten, zodat ik 1x normaal het circuit kan rijden zonder in 1 ronde 2x de afstand van 1 rondje te rijden? want die stuurbewegingen zijn gewoonweg KL*TE. tenzij ik alle hulpjes aanzet, maarja dan hoef ik alleen maar gas te geven, oftewel....BORING!
hoe kan ik dus instekken dat hij ingeveer hetzelfde reageerd als F1RC??

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Welke merk F1 rij jij?
Ferrari?

Neem effe een mclaren die hebben goede wegligging in F1-2001,had ik begrepen.
Kan helaas niet racen de laaste dagen.Mijn stuurtje word niet meer gezien in win.

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:55

MartNL

Je moet even met de gevoeligheid spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

gewoon op 50% zetten en langzaam het een en het ander proberen.. ik heb er ook probs mee gehad

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
ja, heb het een en ander geprobeerd ja, maarja....vergeleken met f1rc is het rijden niks, maarja.....waarom kunnen ze nou geen racespel maken die van alles een beetje heeft....DAT is pas lachuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je moet gewoon wat proberen met gevoeligheid en snelheid (bij besturing), het is effe wat kloten maar het resultaat is wel dat je fatsoenlijk kunt sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Op woensdag 24 oktober 2001 17:46 schreef bvstrien het volgende:
ja, heb het een en ander geprobeerd ja, maarja....vergeleken met f1rc is het rijden niks,
Ligt of aan je barre stuurmanskunst of aan je brakke hardware ;)

Hier met een LWFF speelt hij als een trein, alle controls instellingen staan zelfs op default :)
F1RC moest ik wat bijstellen wou ie lekker rijden(linear curve).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
rijd met toetsenbord, vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:10

AMDFreak

Intel is zo..

ff de gevoeligheid instellen :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
heb ik zowat al op 0 staan, erg vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
ok, het duurde ff :) , maar heb het nu eindelijk een beetje aan de praat. hoe kan het in vredesnaam dat ik als een gek glij in de bochten, ik heb het gevoel dat die wagen als een dweil over dat asfalt rijdt....waar zou dat aan kunnen liggen, en hoe kan ik het gas geven instellen, ik rijdt (nog) met toetsenbord, en als ik het gas indruk, dan gaat het eerst langzaam en dan ineens gaat hij vol op het gas, vaak betekend dit een spin, waar ik natuurlijk niet zo blij mee ben, is er iemand die weet waar ik een review kan vinden over de instellingen??

en dan nog iets, zit er nu een pacecar in f12001?? en is er eigenlijk wel een podium ceremonie?? ik heb die namelijk nog nooit gezien, maar de pacecar zit wel in het spel... :?
heb wel races gewonnen, maar nooit iets van een prijsuitreiking gehad....erg vaag dus, ik hoop dat iemand me een antwoord kan geven, of wat links..

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Ik heb F1 2001 nog nooit lekker kunnen spelen, vreemd :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Ik heb nergens last van. Mijn stuurtje werkt prima en het gevoel is wel goed. (alle hulp uit) *D

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 12:16
Op zaterdag 26 januari 2002 12:55 schreef bvstrien het volgende:
ok, het duurde ff :) , maar heb het nu eindelijk een beetje aan de praat. hoe kan het in vredesnaam dat ik als een gek glij in de bochten, ik heb het gevoel dat die wagen als een dweil over dat asfalt rijdt....waar zou dat aan kunnen liggen, en hoe kan ik het gas geven instellen, ik rijdt (nog) met toetsenbord, en als ik het gas indruk, dan gaat het eerst langzaam en dan ineens gaat hij vol op het gas, vaak betekend dit een spin, waar ik natuurlijk niet zo blij mee ben, is er iemand die weet waar ik een review kan vinden over de instellingen??

thanx
de met je gas langzaam en dan vol erin komt ligt eraan dat je waarschijnlijk de gashulp op low heb staan :)

maar dat je als een dweil over baan gaat ligt puur en alleen aan de setups als je je stuur ok heb staan !!

de setups van EA zuigen zwaar.barsten veel onder en overstuur....
na een flinke nieuwe setup rijd ie nu als een trein en rijd ik veeeeel sneller dan met die standaard troep...
weggooien dus die setups en zelf gaan knutselen (er van uitgaande dat je daar wat kennis van heb :) )

suc6 *D

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
dus toch....ik dacht al zoiets. de setups van easports zijn inderdaad zwaar X. dan maar ff wat andere zoeken en gebruiken, maar hoe zit het dan met die pace car?? en eventuele podia?? ik heb zoiets nog nooit gezien in f12001!
ik weet dat er een pace car is, omdat ik flink heb zitten knutselen met nieuwe auto's enzo, zodoende kan ik nu de pace car zien in de menu's, alleen heb ik hem nog nooit op de baan gezien.

en wie weet waar alle knoppen voor dienen, zoals F1 , F2 etc....is daar iets van een handleding voor te vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Op zaterdag 26 januari 2002 15:45 schreef bvstrien het volgende:
dus toch....ik dacht al zoiets. de setups van easports zijn inderdaad zwaar X. dan maar ff wat andere zoeken en gebruiken, maar hoe zit het dan met die pace car?? en eventuele podia?? ik heb zoiets nog nooit gezien in f12001!
ik weet dat er een pace car is, omdat ik flink heb zitten knutselen met nieuwe auto's enzo, zodoende kan ik nu de pace car zien in de menu's, alleen heb ik hem nog nooit op de baan gezien.

en wie weet waar alle knoppen voor dienen, zoals F1 , F2 etc....is daar iets van een handleding voor te vinden??
de Pacecar zit niet in het spel in de zin van na een crash dat ie het veld begeleid maar is een soort cheat/extra zodat je met de pacecar kan rijden (zowel stationcar mercedes als normale)

ook kan je met de Arrows en Jordan van Monaco versie rijden, dus met keukentafel >:)

hier is meer info te vinden over hoe deze te regelen:

*site is down :( (sorry)

en over de knoppen F1, en F2 neem ik aan dat je de functietoeten 1 t/m 12 bedoeld :Z deze zijn gewoon de rijhulpen lijkt me om aan/low/high te zetten :)

ook aan te raden zijn de 2 beschikbare mods op dit moment zodat je met de FIA GT wagens kan rijden (Vipers/Ferrari etc) of de SGTC mod

meer info zie:

[topic=370681/1/25]
[topic=382341/1/25]

enjoy >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
toppie GREAT!!

Gt mod heb ik er inderdaad al op zitten, nu nog ff die andere, wel makkelijk editen trouwens...

errug strak al zeg ik het zelf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Op zaterdag 26 januari 2002 18:44 schreef bvstrien het volgende:
toppie GREAT!!

Gt mod heb ik er inderdaad al op zitten, nu nog ff die andere, wel makkelijk editen trouwens...

errug strak al zeg ik het zelf!!
:) nice

BTW nice icon...heb zelf van scuderia Ferrari logo zelf gouden hanger voor mn ketting (zelf ontworpen/laten maken :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
stoer! ben je ook al in maranello geweest???

en laat me raden, jij bent zeker ook naar de JV fanclubdag geweest, of niet?? ik namelijk wel, was wl lachen, alleen een beetje VETJE druk.
Pagina: 1