Kan je niet gewoon meerdere branders kopen
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Ken zo geen merk uit mijn hoofd. Zijn meestal third-parties die zelf iets in elkaar knutselen. Ik zal wel een review opzoeken. Heb er ooit drie getest. 1 met vier writers tegelijk, en s met 3 writers tegelijk. Ik sprak laatst nog een oud-collega die zei dat het bedrijf er van af was gestapt. Nu schrijven zij met Nero en dan meerdere branders in 1 systeem. Veel minder fouten zo blijkt.
Verwijderd
Bij een klant staat een scsi toren met 6 branders. Dat wordt gebruikt met CDRWIN en ze zijn er erg tevreden over.
Ik heb begrepen dat ze bestaan, maar misschien is het toch beter er meerdere te kopen. Bij de search heb ik voldoende info gezien over hoe het softwarematig aan te pakken, dus daar zal ik wel uitkomen. Alleen moet je weer gaan kloten met meerdere IDE aansluitingen. 2 Zitten er vol met HDD's en moeten ca. 5 branders aan komen te hangen.
Een reviewtje zou inderdaad welkom zijn.
ThanX!
Een reviewtje zou inderdaad welkom zijn.
ThanX!
Dan moet je een extra ide controller kopen
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Of Scsi gebruiken, 15 apparaten aansluiten, moet voldoende zijn om een leuke brander toren neer te zetten, heb je slechts een simpel scsi controllertje nodig, enig nadeel is dat de scsi branders een beetje duur zijn.
Was toch eens ergens zo'n plaatje
moet eff zoeken. Maar dat was zo toren die had 1 lezer en had 8 branders of zo(plextor)
Ik kan me wel heugen dat er een heletijd geleden een brander was waar 5 cdtjes tegelijk in konden ooit gelezen op www.cd???.nl ja die site die de zelfde layout heeft als www.tweakers.net 
Tevens bij www.opussupplies.nl verkopen ze die zooi
Tevens bij www.opussupplies.nl verkopen ze die zooi
Volgens mij bedoel hij zo'n kopieerkastje. Zit 1 master cdrom in de bovenste en dan 2 of 10 writers eronder die tegelijk fikken en dat zelfstandig zonder pc.
Die zijn er wel.
Maarehhh wil je een eigen zaakje gaan beginnen in SoFtWaReZ ofzo
Die zijn er wel.
Maarehhh wil je een eigen zaakje gaan beginnen in SoFtWaReZ ofzo
Pagina: 1