Verwijderd
Tja, voor zoiets is de changelog. Is toch al weer een heel rijtje changes. Draait zonder probs hier tot zover. (na 3,5 uur nog geen problemen gehad)
Changelog
Changelog
2.4.13 is uiteraard ook weer te vinden op mijn snelle 
mod-edit: linkje weggehaald, stonden warez op
mod-edit: linkje weggehaald, stonden warez op
Waar we zoals altijd bijzonder blij mee zijnOp woensdag 24 oktober 2001 15:55 schreef deadinspace het volgende:
2.4.13 is uiteraard ook weer te vinden op mijn snelle mod-edit: linkje weggehaald, stonden warez op
Ik had dit nog niet gelezen maar zag wel dat hij uit was (lwn.net is er ook altijd snel bij) en zat dus al op galileo...overigens was ik even aan het kijken of er nog iets anders stond en ik kwam bij "ftp://blabla/incoming/. tmp/Tagged By Lenno/Windows.XP.Pro.Dutch.Final.Retail.Clonecd-DFF". Iets zegt me dat jij die daar niet neerzet...
[Als dit een illegale link is verwijder em dan maar...ik wil hem toch niet hebben
offtopic:
* odysseus heeft overigens ook nog een screenshot van Liquid gestuurd, waar het in de thread over desktops over ging. Is die aangekomen? [edit: laat maar, ik zie hem al staan...]
* odysseus heeft overigens ook nog een screenshot van Liquid gestuurd, waar het in de thread over desktops over ging. Is die aangekomen? [edit: laat maar, ik zie hem al staan...]
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Dat was de reden waarom er 2.4.12 zo snel werd uitgebracht.Op woensdag 24 oktober 2001 13:08 schreef yeadder het volgende:
nou hopen dat die problemen uit 2.4.11 goed zijn opgelost.
heel die ftp lijkt net 1 groot fxp board
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
Zo, interessante FTP is dat... met een super admin 
upload directories maak je write only , dus niet read....
niet dat ik het erg vind, maar degene die de bandwith betaalt zal dat wel op prijs stellen
niet dat ik het erg vind, maar degene die de bandwith betaalt zal dat wel op prijs stellen
[quote]
Op woensdag 24 oktober 2001 16:35 schreef odysseus het volgende:
overigens was ik even aan het kijken of er nog iets anders stond en ik kwam bij "bla". Iets zegt me dat jij die daar niet neerzet...
De incoming is overigens niet readable, dus je kunt er niks uit downloaden (en dus is het -arguably- niet illegaal).
Op woensdag 24 oktober 2001 16:35 schreef odysseus het volgende:
overigens was ik even aan het kijken of er nog iets anders stond en ik kwam bij "bla". Iets zegt me dat jij die daar niet neerzet...
Op galileo is de incoming writable en je kunt directories aanmaken. FXP-searchers testen meestal alleen voor file- en directory-create permissies, dus galileo wordt vaker op FXP-boards opgegeven als 'FXP-able', met als gevolg dat de incoming regelmatig vol staat met allerlei zut... is wel grappig.Op woensdag 24 oktober 2001 16:43 schreef Apache het volgende:
heel die ftp lijkt net 1 groot fxp board
De incoming is overigens niet readable, dus je kunt er niks uit downloaden (en dus is het -arguably- niet illegaal).
Je kunt hem toch niet downen[Als dit een illegale link is verwijder em dan maar...ik wil hem toch niet hebben]
Tsssss, die is AL LANG op de site gezet* odysseus heeft overigens ook nog een screenshot van Liquid gestuurd, waar het in de thread over desktops over ging. Is die aangekomen? [edit: laat maar, ik zie hem al staan...]
Je kunt uit de incoming geen files downloaden. Dat je de directories kunt browsen is iets anders.Op woensdag 24 oktober 2001 17:25 schreef TheIceCoMan het volgende:
Zo, interessante FTP is dat... met een super admin
En maak je over galileo's bandbreedte maar geen zorgen.
Verwijderd
handig, ze brengen je gewoon allerlei zut.....
hmmmm *idee*
en kernel 2.4.13 gaat als een tiet
Linux aramis 2.4.13 #2 Wed Oct 24 18:41:37 CEST 2001 i686 unknown
hmm #2, hij was toch echt in 1x goed.... maarja, boeie
hmmmm *idee*
en kernel 2.4.13 gaat als een tiet
Linux aramis 2.4.13 #2 Wed Oct 24 18:41:37 CEST 2001 i686 unknown
hmm #2, hij was toch echt in 1x goed.... maarja, boeie
Gooi jij die xp dan eens snel in een pubOp woensdag 24 oktober 2001 17:30 schreef deadinspace het volgende:
Op galileo is de incoming writable en je kunt directories aanmaken. FXP-searchers testen meestal alleen voor file- en directory-create permissies, dus galileo wordt vaker op FXP-boards opgegeven als 'FXP-able', met als gevolg dat de incoming regelmatig vol staat met allerlei zut... is wel grappig.
Maar is er niet wat meer nieuws over deze kernel?
[zeurmode]"alweer een nieuwe kernel 2.4.13" klopt niet... Dit is de eerste 2.4.13 kernel die er is ;)[/zeurmode]
Ik ga iig niet upgraden, dat doe ik meestal alleen als mijn huidige kernel veranderd moet worden. Ben begonnen met 2.4.5 toen 2.4.7 toen 2.4.10 en nu 2.4.12 en in 2.4.12 zit niet een bug zoals in de voorgaande zodat je soms rare dingen kunt hebben, dus die draait vrolijk verder...
Ik ga iig niet upgraden, dat doe ik meestal alleen als mijn huidige kernel veranderd moet worden. Ben begonnen met 2.4.5 toen 2.4.7 toen 2.4.10 en nu 2.4.12 en in 2.4.12 zit niet een bug zoals in de voorgaande zodat je soms rare dingen kunt hebben, dus die draait vrolijk verder...
[deze advertentieruimte is te koop]
Pagina: 1