Toon posts:

PC - MAC game

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand een leuke multiplayer game dat je via het netwerk kunt spelen en dat werkt op PC en MAC?

thanks

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
alle spellen die verkrijgbaar zijn voor pc en mac
het probkleem zit hem namelijk in de netwerkverbinding die word lastig om te kreejeeren mar voorderest moet het gewoon gan aangezien de info compateble is

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:17
Bijna alles van BLIZZARD is op MAC en PC tekrijgen.

Dus als je daar van houd zal ik die eens proberen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Myth 1 & 2 zit op ee cdrommetje dat compatible is voor pc en mac
en multiplay roeleert zwaar!!!!!11 :)

Verwijderd

Bijna alles van BLIZZARD is op MAC en PC tekrijgen.
Zo'n beetje alle populaire PC spellen zijn naar de Mac geport. Max Payne is ook al te krijgen voor de Mac :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:36
Unreal Tournament? Hij is zowel op PC als MAC, of ze samen werken durf ik niet te zeggen eerlijk gezegd.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Niet alleen UT, zo'n beetje alle bekende shooters zijn uitgebracht voor de Mac.

Als 'Linux UT' samenwerkt met 'Windows UT' dan werkt 'Mac UT' denk ik ook wel in multiplayer met 'Windows UT' :)

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10-2025

notgib

ach, wat zal ik zeggen

De laatste Fragsquad party waar ik was speelde er ook 1 gozer met een imac mee. Hij heeft perfect mee kunnen spelen met Q3, UT en Rune.

Naar mijn weten draaiden de servers op win2000, en de mac moet de instellingen via regelpaneel TCP/IP goed zetten -> connect via Ethernet en eventueel ip-adres (bij ons werd deze automatisch toegewezen)

succes!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
Is idd erg simpel, gewoon op Mac TCP/IP op automatische DHCP server zetten ofzo, herstarten en klaar.

Blizzard spellen zijn cool, shooters, bijna alles dat de laatste twee jaar is uitgekomen voor de Mac.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
ff offtopic maar zou max pain goed lopen op een imac g3 333mhz en ati rage 6 mb kaartje?, ut loopt wel goed in 640x 480

kleurbleur.nl

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
ff gezocht naar max paine bij macsoft en daar zeggen ze dat hij dus op het lijstje staat om aan te beginnen :( , maar mythIII komt er ook bij!!! :)

kleurbleur.nl

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmmm kheb ergens DooM 95 liggen. zou compatible zijn met Mac DooM clients.

( moet je wel DooM of DooM II v1.9 hebben )

C:\>_

Pagina: 1