Toon posts:

Video bewerking + tekst toevoegen = traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb een vraag: een kennis van mij is aan het video bewerken, alles gaat goed todat die tekst wil toevoegen
dan gaat het haperen en dat zie je ook in de film. Wat kan hiervoor de oplossing van zijn?

Zijn specs. zijn:
Pentium III 800
512 MB. SDRAM 133 Mhz
Extra 40 GB. schijf voor video bewerking
Asus mobo.
Windows 98 SE.

Ik heb gehoord dat Windows 98 SE niet goed met 512 MB overweg kan klopt dat? en zo ja is dat dan
het probleem, is het dan beter om op Windows 2000 te gaan draaien

Alvast Bedankt.

Verwijderd

Nee windows 98 kan niet zo goed opschieten met meer dan 512Mb!

Enige wat ik nog er bij kan toevoegen is Koop een AMD ouwe! 8-)

Ff serieuss heb je geen progs op de achtergrond draaien of zo?

Verwijderd

Welke kaart gebruikt 'ie?
Welke software?

Controle snelheid HDD gedaan?
apparaatbeheer > 'ga naar HDD' > tabblad instellingen > vinkie DMA moet aanstaan !!!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Het kan zoveel zijn , van irq problemen tot gare drivers.
Volgens mij flip win98 pas over de 512 mb , wat je zou kunnen doen is 1 reepje eruit te halen en kijken wat ie dan doet, maar de ged8te is wel juist , bij mij werdt mijn systeem eerst ook 10 keer zo traag toen ik van 512 naar 768 ging..., maar bij een BX is 512 mb de cache grens en bij 98 is d8 ik de maximale officiele ondersteuning ook 512 :?

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE

Kan het niet aan de videokaart liggen, hij heeft namelijk een Viper 770.
Weet niet welk kaart en welk programma die gebruikt maar hij gaat alleen traag als die effecten wil toevoegen, duz bv. tekst, dat het beeld vervaagt zulke dingen.
Ik heb zelf nog nooit met zo een programma gewerkt dus ik weet niet hoe het eruit ziet.
Hij zei iets van dat die 7 sporen gebruikt daar kan die zo muziek enzo toevoegen maar als die het spoor met de special effects wil gaan gebruiken dan gaat het traag.