Toon posts:

ISDN probs in Friesland sinds maandag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik werk bij een computerzaak in Burgum, Friesland.
Sinds maandagmiddag meer dan 10 klachten van particulieren en bedrijven waar de internetverbinding via ISDN niet meer goed werkt! Verschillende hardware, zoals interne/externe ISDN adapters en met ISDN-LAN routers.
Het typische is dat de KPN alle problemen ontkent, en dat telefoneren via dezelfde ISDN-lijnen wel goed werkt. Tevens wordt er gebruik gemaakt van verschillende providers/inbelpunten.

Is er iemand die dit probleem ook tegen is gekomen, of er iets zinnigs van zeggen? graag een reactie!

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 18:42

4hp

Was de server bij kpn niet gewoon es overbelast? Gebeurt ook wel eens een keer.

Verwijderd

Topicstarter
wanneer je via ISDN inbelt naar bijvoorbeeld XS4ALL, heeft dit (imho) niks met een KPN server te maken.

de KPN heeft bij een klant de lijn doorgemeten en goed bevonden (logisch, omdat de storing werd gemeld vanaf een ISDN-toestel).

Ook vertelde de KPN dat het zou komen door een niet-geaard stopkontakt. Toen deze klant zei dat het al drie jaar om die manier had gewerkt, sprak de helpdeskmedewerker over 'stom geluk'

blijft het feit dat het nog steeds niet werkt, en ik verder op internet/tweakers.net/newsgroups niks heb kunnen vinden. zouden er dan toch spontaan 10 isdn-adapters op 1 dag stuk kunnen gaan???

Verwijderd

Topicstarter
update: KPN heeft hedenmiddag de storing verholpen. iedereen kan weer op het internet inbellen met ISDN.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Dat zou ik net zeggen.
Het ligt volgens mij wel aan kpn, ook al ontkennen ze het :(

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."