Ook paginanummer in zoekresultaat mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik zocht daarnet even snel naar een oplossing voor het MSN virus, een vriendin van me bood mij ineens choke.exe aan :)

Toen ik zocht kreeg ik het Algemene Virus topic te zien, maar op welke pagina's mijn search string voorkomt staat er niet bij! Je kunt misschien begrijpen dat ik niet 17 pagina's (bij mij dan) met topics door wil gaan spitten om te zien waar men het over het MSN virus heeft..

Zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld bij de zoekresultaten de paginanummers waar de string gevonden is dikgedrukt te maken? Ik ben geen proggerd dus misschien is het technisch wel heeeel veel werk, maar het scheelt de zoekende tweaker ook heeeel wat werk :)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
dat moet dan van android afkomen
dus nee ;) :P

die doen er niet meer zoveel aan zoals ik het begrepen heb

dus denk dat dat er niet van gaat komen
als het wel zo is zou het idd mooi zijn :)

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-12 17:54

Knutselsmurf

LED's make things better

Een beetje foute work-around, maar als je het aantal posts per pagina lekker hoog zet, kun je met de zoek-functie van je browser snel de juiste post vinden.

- This line is intentionally left blank -

• TripleM
da's inderdaad een work-around, ik zal m'n posts per pagina es verhogen (heb hier en thuis toch resp. ADSL en kabel)..

alleen wil je dat niet doen in het How to become a DJ topic.. :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Weet je wat nou het probleem is? Wij kunnen niks veranderen aan dit forum qua code :( leuk idee trouwens :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• TripleM
tja zo heel af en toe komt er per ongeluk iets intelligents uit.. vlug verstoppen (in het LA forum bijvoorbeeld) en niks meer over zeggen, dan gaat het vanzelf weer weg.. :P
Pagina: 1