What the heart requires may never be understood by the mind!
Anoniem: 26621
Was da I-link?
Dat is zeker dat je met 2 ps2's kan linken ofzow?
Nee ik ken geen andere spellen dan die dat ondersteunen.
Anoniem: 14777
De i-link poort op je PS2 (net onder je USB connectors) is een firewire poort. Je kan dus via firewire (ofwel i-link) meerdere ps2's aan elkaar doorlinken.Op woensdag 24 oktober 2001 12:17 schreef LaptopDude het volgende:
Was da I-link?
Ik geloof dat Motor GP 2 i-link ondersteund, en kinetica ook volgens mij.
En time crisis2 natuurlijk. Met 2 personen het spel co-op uitspelen
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Ken het spel niet, is het wat? Zal ff kijken op videogames.com.Op woensdag 24 oktober 2001 13:01 schreef ^[Fr33zAh]^ het volgende:
En time crisis2 natuurlijk. Met 2 personen het spel co-op uitspelen
What the heart requires may never be understood by the mind!
GTA3 ??? Dat heeft niet eens een mp optie ........
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Niet helemaal hetzelfde, maar toch een goede relatie met de vraag...
Vandaag op m'n PlayStation 2 Tony Hawk 3 online gespeeld mbv usb-ethernet conector...kan ook LAN. Gewoon een usb-ethernet adapter gehaald bij lokale pc boer en gevraagd of ik um terug kon brengen wanneer het niet werkte.
Best ok, met z'n vieren gamen op servers in USA, of gewoon je eigen PS2 THPS3 server laten zijn. Helaas zijn er niet veel servers te vinden...maar met wat vrienden is al leuk genoeg.
Zijn er eigenlijk nog meer PS2 spellen die non-splitscreen multiplayer ondersteunen?
Vandaag op m'n PlayStation 2 Tony Hawk 3 online gespeeld mbv usb-ethernet conector...kan ook LAN. Gewoon een usb-ethernet adapter gehaald bij lokale pc boer en gevraagd of ik um terug kon brengen wanneer het niet werkte.
Best ok, met z'n vieren gamen op servers in USA, of gewoon je eigen PS2 THPS3 server laten zijn. Helaas zijn er niet veel servers te vinden...maar met wat vrienden is al leuk genoeg.
Zijn er eigenlijk nog meer PS2 spellen die non-splitscreen multiplayer ondersteunen?
Best wel oud topic BTWOp woensdag 29 mei 2002 02:21 schreef Zakalwe het volgende:
Niet helemaal hetzelfde, maar toch een goede relatie met de vraag...
maarruh je kan dus op lan spelen met je ps2 ??
zoja welke usb-ethernet connector heb jij dan gebruikt?
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Euh...beetje laat...sorry (ik vergeet vaak m'n replies te checken)
Ik heb een SiteCom 10/100 FastEthernet gebruikt maar in het THPS3 boekje staan er nog meer.
Ik heb een SiteCom 10/100 FastEthernet gebruikt maar in het THPS3 boekje staan er nog meer.
VET! Die heb ik dus ook, alleen nog nooit uitgeprobeerd. Moet ik eerst mijn pc ff omconfiggen. Maar die doet het dus. Ik heb hem nog nooit in een lijst zien staan en heb het al vaak gevraagd hier. Top!Op dinsdag 02 juli 2002 19:11 schreef Zakalwe het volgende:
Euh...beetje laat...sorry (ik vergeet vaak m'n replies te checken)
Vandaag is het feest en morgen ook.
time crsis 2 is errug stoer met ze tweeje en twee guns!!! ik heb begrepen dat er ook een soort HUB komt voor de ps2 zodat je met zen 6-sen kan gt3 -en KEWL!!
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Pagina: 1