Jaaaaaaaa, HET spel Lineage heeft op dit moment de RElaunch.
Het spel sinds Maart commercieel in America en EU had niet het gewenst effect, ok de markt in Korea is met 100000den spelers overspoeld door dit spel maaaaaar 5000 vergeleken in Amerika is een beeeetje zielig. Daarom heeft NCI de maker van Lineage besloten per die nieuwe update een relaunch te doen, en deze update is niet mis...
Lineage bestaat uit een gigantische wereld, in het begin was ik al mijn weg kwijt en het heeft me een maand geduurt om echt alle plekken te vinden. Per update word het spel groter en groter. En ook DEZE update worden we geconfronteerd met niet 1 niet 2 maar 3!!! hele steden. Dat terwijl er al 8!!! steden waren, nu dus in totaal 11...
Goed wat is het...
Lineage is een Massive Multi Online Player Game
Stijl is RPG, het is het niveau als Ultima online. Veel mensen samen die de strijd aan gaan tegen monsters om zo een hoger level te behalen. En monsters zijn er genoeg!
De servers.
Binnenkort gaan er waarschijnlijk 2 servers open, nu is het de pk en non pk server alleen nog. PK staat voor people kill, ik verkies het om niet afgeslacht te worden door mensen daarom zit ik op non pk.
Je hebt 4 verschillende keuzes in het begin te maken, word je prince en leid je een leger aan om 1 van de 5 castelen te veroveren. Word je een elf en krijg je nachtvisie en blijf je veilig op afstand met je boog, word je magier en gebruik je spreuken die monsters doet instorten of word je knight en hak je bruut door alles en iedereen heen...
Bij deze nieuwe update werden er 3 steden gelanceerd, all in one territorium.
HEINE
We hadden al Talking Island, Fire Field Farmers town, Kent, Giran, Gludin, Windawood, SilverKnight Town en Elftown.
Nu hebben we Hiden Valley (voor newbie knights tot level 10)
Singing Island (voor newbie prinsen en magiers ook tot level 10.)

eeeeeehen dan ook heine

In heine zitten veel plekken, en het spel heeft naast bos, woestijn, steppe en grotten nu ook een moeras en onderwater wereld. Talloze monsters zijn er in lineage, en met deze update heeft de machtigste Draak Antharus zijn positie van sterkste verloren aan mijn vriendje Papurhion de zeedraak.
Het spel is HUGE, dat mag gezegd worden. Ik ben gisteren van verbazing in verbazing gevallen, en verzamel als leiding gevende van een pledge voor iedereen info... Wat echt teeeee veel is...
Ik nodig hierbij iedereen uit om het spel te proberen, het spel is 30 dagen voor gratis te proberen. Daarna moet er via creditcard worden betaald, 15$ is niet mis maar de kwaliteit en verslaving waard. Om de zoveel tijd zijn er gratis updates, genoeg te beleven dus en je blijft nieuwe mensen ontmoeten.
Daarnaast heb je een wapen en pantser uitrusting die je kan blijven upgraden en upgraden, de max is na 1 jaar nog niet bereikt. Uitdagingen allom dus.
Om onze vriend YRRAB nog even tevreden te stellen hier een copy en paste verhaal van de site:
Are you ready to start exploring the world of Lineage? Registration is fast and easy, and we can't wait to have you join us! Just download a copy of Lineage from our download site, or install Lineage from a CD. Don't have a CD and don't want to wait for the download? We'll send you a copy if you wish - just check the details here.
We don't think Lineage is your average multiplayer game, and we think you'll agree. That's why we give you the following:
Thirty Days FREE Trial
If you’re like us, you like to be sure you’re making the right decision. That’s why we’re giving you an entire month to try Lineage out and decide if you’d like to stay. If you enjoy Lineage and want to continue playing, do nothing and we will begin recurring billing after the 30-day trial period. If you don’t want to join us, visit http://www.lineage-us.com before your trial period expires and cancel your account in the ‘Manage Account’ section of the site. (Note: 30-day free trial applies to accounts providing a valid credit card during registration.)
Ik heb even de foutjes in deze tekst erin gelaten

FREE CD Updates
Lineage the Blood Pledge is updated several times a year with major game expansions, including new land, new art, new monsters, and major game system updates. And for all of that, we only ask that you pay us… nothing! We'll send you a new Lineage CD with each new release of the game, so you'll never have to wait to download each new update.
A World of Adventure
Lineage is unique in today's MMORPG market. With anime-styled 3D rendered graphics, craft and quest systems, elaborate castles for you to claim or defend, hundreds of monsters above the ocean and below, and millions of players around the world, Lineage offers a game experience like no other.
Lineage: the Bloodpledge is available for a subscription rate of $15.00 per month, or save money and order 4 months for $11.25 a month.
Join us today!
Nog even wat screenshots van de nieuwe monsters en dergelijke:

Deze bitch at me gisteren met 5 van haar vriendjes op...

en vanavond ga ik met deze Schildpad draak spelen

Voor meer info! de Lineage site onder dit icoon!

Dit is geen spam, het is gewoon omdat ik het spel zo leuk vind en graag nl in het spel wil hebben. En nee ik krijg er ook niets voor dit hier neer te zetten