volgens mij is de 40 plus sneller (misschien staan die cijfers voor de toeganssnelheid ofzo)
The devil is in the details.
verschillende series he..
oftewel niet veel verschil, alleen is meende ik de 60 nieuwer... (miss een KLEIN beetje performance winst..)
oftewel niet veel verschil, alleen is meende ik de 60 nieuwer... (miss een KLEIN beetje performance winst..)
60+ is nieuwer (en goedkoper, want die oude worden niet meer gemaakt). Maar waarom niet de nieuwste D740X? Moet je even erop letten dat je een fluid exemplaar neemt. Het typenummer is dan xxxxxLx en niet xxxxxJx.
Ja ok.. en is die sneller ofzo? BeterOp woensdag 24 oktober 2001 11:08 schreef banaan-X het volgende:
60+ is nieuwer (en goedkoper, want die oude worden niet meer gemaakt). Maar waarom niet de nieuwste D740X? Moet je even erop letten dat je een fluid exemplaar neemt. Het typenummer is dan xxxxxLx en niet xxxxxJx.
40+ is duurder omdat ie uit de handel gaat. voor een Pentium 233 mmx betaal je meer dan een Duron 800Op woensdag 24 oktober 2001 11:10 schreef Ragonite het volgende:
[..]
Ja ok.. en is die sneller ofzo? BeterPerfomance enzo zeker
En die D740X is idd sneller en beter (en nog iets duurder, omdat de winkels nu van de oude Dmax60+ afmoeten). Maar lees anders eens de reviews op http://www.storagereview.com
J is met ball bearingOp woensdag 24 oktober 2001 11:25 schreef Ragonite het volgende:
Maar wat is nu het verschill tussen de J en L typenummer![]()
L is met fluid dynamic bearing
En dat fluid is wat betrouwbaarder dan ball, en in ieder geval stiller, dus je moet de L nemen. Alleen is er op het moment nog nergens zo'n een verkrijgbaar...
Move HA -> OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
write verification is volgens mij een in de schijf zelf (dus buiten software = OS om) ingebouwde error check om te kijken of een schrijf actie goed gegaan is... zou dus in theorie een beetje betrouwbaarder moeten zijn ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Pagina: 1