Gf2MX laat het beeld kartelen op hoge res

Pagina: 1
Acties:

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 21:39

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
Op mijn pceetje staat normaal gesproken een simpel 17" monitortje op 1024, maar toen ik mijn 19" eraan hing en op 1600 ging werken viel mij iets best raars op: rechte lijnen gaan zigzaggen, van boven naar beneden, met een uitwijking van een mm ofzo.

Dit gebeurd alleen op regels met veel tekst erop, bv in kladblok is het extreem, en bij open regels is het weer normaal.

Ik denk zelf dat ut door die mx komt, op mijn eigen pc (voodoo 3) heb ik er nooit last van gehad. Ik heb geprobeerd een screenshot te maken maar daarop si alles mooi recht (ook alleen als je op een andere pc kijkt, op mijn pc zijn ook de shot gekarteld en lopen de kartelingen mee als je het plaatje verschuift)\

Iemand anders een id hoe het zou kunnen komen en of het evt schadelijk voor een en ander is?

Specs: tb 1200@100 fsb, 512mb ram, mx100/200, 19"liteon monitor

Alvast bedankt!

ps. klopt het dat de mx outright sux? een vriend van me met de zelfde pc op vidkaart na (gf2pro) haalt 3500 en ik 1100 in 3dmark 2001?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

1100 is te weinig, ik haalde met duronnetje 650 en mx al 1800+. Heb je geen mx-200 ? Wat betreft 2d, geen rare dingen meegemaakt.

// niet goed gelezen ///

Jah je hebt een MX-200, die zuigt behoorlijk, kun je nog beter een tnt2 ultra kopen voor de snelheid.

Verwijderd

als je ff nieuwe detonator drivers installeert gaat zowieso die 3dmark score omhoog. En die kartels? geen id... misschien moet je de refreshrate nog wat instellen ofzo???