Toon posts:

Streaming filmpjes op mijn site, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, hier ff een vraagje over streaming video, sorry als dit niet het juiste forum is maar webhosting is uit de lucht dus, nogmaals sorry. En ik heb ook al genoeg naar informatie gezocht, alleen kan ik niet echt een duidelijk antwoord krijgen, hopelijk kunnen jullie me hier meer duidelijkheid in verschaffen.

Ik wil dus op mijn site kleine filmpjes laten afspelen binnen een realplayer bv of embedded in de site zelf, ik weet dus niet precies wat de mogelijkheden zijn. Moet ik een realplayer producer aanschaffen? MOET ik een eigen server draaien voor die filmpjes of zijn er ook gratis webservers voor dit soort streaming video? Heeft iemand hier ervaring mee of goede tips om mij uit de brand te helpen? Het worden dus filmpjes van ongeveer 1 minuut of zo, nix spannends, maar die dus wel gestreamd moeten worden en niet gedownload.

Hopelijk heeft iemand snel antwoord voor me, alvast bedankt, groeten!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
Quicktime kan gewoon middenin een site verwerkt worden. Dus de gewone .mov-files.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ja hallo, dit is de derde keer deze week dat ik dezelfde vraag beantwoord, hij staat hier gewoon tussen...

gekkie :P

[topic=299288/1/25]

Stoer; Marduq