XP Drivers voor PrimeFilm 1800i

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38279

Topicstarter
Ja mense, afgelopen zaterdag op de PC dumpdag een fijne impulsaankoop gedaan. Een PrimeFilm 1800i diascannertje. Het kreng wil tragischerwijs niet deugen onder XP. Er zijn W2K drivers beschikbaar (en oudere Win drivers) en meestal wil er dan toch wel iets gaan werken. Maar niks. Volgende foutmeldingen zijn mijn deel: "Tvichw32 Open Driver Error" gevolgd door een allesvernietigend "Can not load ASPI Layer Driver". 'T is USB apparaat. Iemand uitkomst voor of ervaring met dit boefje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bizar, had een mailtje gestuurd naar de producenten in Taiwan, en per kerende mail een dll terug. Of ik die maar even in mijn windows/system32 wou zetten. En verdomd, werken als een speer! Topservice van die mannen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wel even vermeldenswaardig, in mijn eigen topic, om te vermelden dat na installatie van de opgestuurde dll de oude scanjet 4200c van de firma HP, er dus mooi de brui aan heeft gegeven... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hopelijk is dit het slot van mijn monoloog: alles werkt! De nieuwe drivers van de hp.com site voor de scanjet 4200c erop gegooid, en de dll van de Primefilm teruggezet. Nu werken beide scanners, desnoods tegelijkertijd! Ik ben een gelukkig mens. :)