• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Denk je dit weekend alles gehad te hebben (pc in brand, laptop accu ontploft) is nu ineens 5 dagen over de garantie heen mijn Nokia 6210 schermpje naar de mallemoer. Van links naar rechts loopt een lijn die letters en plaatjes niet meer weergeeft. Oftewel, ik kan niks meer fatsoenlijk lezen. Ik ben lid van Nokia club en ga vanavond maar eens langs de het Nokia servicecentrum dat gelukkig niet ver hiervandaan gevestigd is.

Ik ben zeer tevreden over de functionaliteiten van de 6210, maar wat is het ding gevoelig. Ik ben super voorzichtig met de foon en heb hem zelfs in een hoesje zitten. Maar hij is al 2 keer eerder kapot gegaan. Dan is het de batterij, dan weer een kapot of trillend speakertje. Nu weer het scherm :(

Ondanks mijn tevredenheid, voor mijn geen Nokia meer. Sorry, voor deze post, maar misschien dat jullie hier nog iets op willen zeggen...steunbetuigingen zijn welkom :)

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-03 22:44

Wuursj

want worst is al bezet

bij mijn pa's 6110 moest je ook steeds op het scherm drukken, andders kon je nix meer zien op het scherm.
Mar ik ben nog altijd erg blij met mijn Nokia!

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

kwas bijna bang dat het een 8310 die het begeven had :)

How bad is it on a scale from one to Spurs

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Ook al ben je 5 dagen over de garantie heen als je je telefoon een beetje bij een winkel hebt gekocht zullen ze je toch nog wel helpen hoor, lijkt mij.

Ga eens naar een nokia servicepoint (of hoe heten die dingen) en vraag daar eens.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!