geen Flamebait en ook geen Troll, maar een mening

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:57

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Gepost door newy Woensdag 24 Oktober 2001 - 01:41 Score: 0 (Flamebait)
Nou moet ik zeggen dat ik Apple niet echt "mag"....

Maar dit is me toch ff een kunstje...
Wil hem wel in het zwart..

Of ff w88 tot een of ander Chinees bedrijf hem namaakt in het vierkant en ZONDER de Apple look..
en een kleurenscherm aub
Deze dus imho gewoon een mening, en dat moet mogen, ook als het negatief is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tja, bij deze reactie weet ik het niet. Het kan dan wel een mening zijn, maar het is wel op het randje: hij gebruikt de pukey-smiley ook niet voor niets en hij wil dat ding graag nagemaakt zien door een Chinees bedrijf en zonder Apple-look. De enthousiaste schare Apple-aanhangers stoot je daarmee doelbewust voor de kop.

Daarom ben ik geneigd, ok, het is misschien net op het randje, om een troll uit te delen.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:25

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

sorry, zag hem net staan (voordat ik deze thread zag) en op 0 en heb hem -1 troll gegeven (had ook -1 flamebait kunnen zijn)

en ik denk niet dat ik daar anders over denk, de kots-smile en twee jank-smilies bij 'Apple' zijn gewoon trollerig

vergelijk het met het plaatsen van dit:
Nou moet ik zeggen dat ik Intel :r :'( niet echt "mag"....

Maar dit is me toch ff een kunstje...
Wil hem wel in het zwart..

Of ff w88 tot VIA hem namaakt in het vierkant en ZONDER het Intel logo..
in een intel Itanium thread

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:57

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Mwa, schijnbaar kijk ik anders tegen de anti-Mac opmerkingen aan dan jullie, imho is het al een hele eer om van een niet-Maccer een complimentje te krijgen als hij stelt dat 'dit is me toch ff een kunstje"'
Maar jullie hebben ook gelijk ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 15:49
Ik zou zelf door de smilies geneigd zijn een troll uit te delen. Als hij die smilies niet had neergezet, had ik -1: Overbodig gedaan (want zwaar overbodig vind ik hem sowieso)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy