gisteravond wilde ik een oude pc die hier nog stond maken...
ik was begonnen met alles uit de kast te halen omdat de ide aansluitingen op het mobo gaar zijn en ik anders de kabels er niet goed in kon doen.
ik doe alleen de dingen op het moederbord die ik echt nodig heb, uiteindelijk is het me gelukt win98 op die pc te zetten.
wil ik het moederbord weer in de kast doen samen met printerpoort en seriele poort en geluidskaart.
heb ik alles erin, wil ik hem aandoen doet ie helemaal niet meer
hij doet niets, helemaal geen activiteit
nu heb ik wel enig idee waardoor het komt omdat toen ik het mobo erin deed (bijna) alle schroeven doorgedraaid waren en ik het mobo niet goed vast kon schroeven, waardoor toen ik de video en geluidskaart erinduwde het moedrbord scheef ging buigen
nu is mijn vraag:
heb ik het mobo gemold of kan het nog ergens anders aan liggen?
ik wordt vrij chagrijnig hier en ik hoop dat jullie even kunnen helpen
het is een pentium I 100Mhz geloof ik
met volgens mij een standaard intel bordje (overal staat intel
)
alvast bedankt
ik was begonnen met alles uit de kast te halen omdat de ide aansluitingen op het mobo gaar zijn en ik anders de kabels er niet goed in kon doen.
ik doe alleen de dingen op het moederbord die ik echt nodig heb, uiteindelijk is het me gelukt win98 op die pc te zetten.
wil ik het moederbord weer in de kast doen samen met printerpoort en seriele poort en geluidskaart.
heb ik alles erin, wil ik hem aandoen doet ie helemaal niet meer
hij doet niets, helemaal geen activiteit
nu heb ik wel enig idee waardoor het komt omdat toen ik het mobo erin deed (bijna) alle schroeven doorgedraaid waren en ik het mobo niet goed vast kon schroeven, waardoor toen ik de video en geluidskaart erinduwde het moedrbord scheef ging buigen
nu is mijn vraag:
heb ik het mobo gemold of kan het nog ergens anders aan liggen?
ik wordt vrij chagrijnig hier en ik hoop dat jullie even kunnen helpen
het is een pentium I 100Mhz geloof ik
met volgens mij een standaard intel bordje (overal staat intel
alvast bedankt