Toon posts:

dual processor...'gelijkwaardige porcs'???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ALs je een dual processor Pentium 3 wilt hebben.... Hoe gelijkwaardig moeten ze dan zijn ?? Zelfde snelheid, zelfde stepping ???

Please help...

R. >:)

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
ClockSnelheid in ieder geval gelijk houden, verder is het meestal verstandiger om er 2 van dezelfde lichting te nemen

Verwijderd

In ieder geval zelfde cpu, dus 2 x pII 450 ofzo.
Stepping is niet noodzakelijk, alleen makkelijk als je wilt overklokken, dan kunnen ze beide ongeveer even ver oc'd worden...

Verwijderd

Wanneer je met P3 wil SMP is het bij de meeste moederborden zo dat ze identiek moeten zijn om stabiel te draaien. Ook een mix zal starten en werken, maar niet stabiel. OC'en zou ik met een dualbordje niet doen wanneer je een stabiel systeem wilt hebben!

Ik gebruik zelf 2 systemen met een AOpen DX34 en 2xP3 1G processors. Beide staan 24/7 te stampen en alle idle tijd wordt gevuld door seti op beide processors. Daarvoor een paar andere dingen geprobeert, waaronder een VP6, maar dat was in geen geval zo stabiel als deze jongens!!!!

Verwijderd

Topicstarter
OK, begrijp ik... zelfde stepping moet ik dus interpreteren als zelfde weeknummer en zelfde fabriek ??

R. >:)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:45
Hiero wat intel info over dual P!!!'s

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1