ik heb een powerpoint presentatie gemaakt met powerpoint XP , maar nu wil ik er een onafhankelijke file van maken, en ik denk dus een exe file , maar hoe doe ik dat?
Onafhankelijk zodat hij ook onder dos en windown 3.11 kan bedoel je? Niet?!Op woensdag 24 oktober 2001 09:37 schreef a3an het volgende:
ik heb een powerpoint presentatie gemaakt met powerpoint XP , maar nu wil ik er een onafhankelijke file van maken, en ik denk dus een exe file , maar hoe doe ik dat?
nee ik bedoel dat je niet powerpoint nodig heb om hem te runnen, en hoeft niet op dos of win3.1 te werken
Anoniem: 13870
save as powerpoint show? (pps)
maar of je daar ppt zelf voor nodig hebt weet ik niet eigenlijk
maar of je daar ppt zelf voor nodig hebt weet ik niet eigenlijk
Anoniem: 4600
wat je kan doen is een zelf executing zipfile maken en proggie er bij doen. dus je instaleerd alles in 1 dir zet dat pps bestand er bij en dan de zooi inpakken
In PowerPoint2000 zit de functie Inpakken en wegwezen onder het menu Bestand. Als je dat doet, maakt ie er 1 file van en heb je wat je hebben wil.
Anoniem: 19427
In 97 zit die functie ook, ik heb alleen nooit geprobeerd of je hem dan zonder pp kan laten zien.Op woensdag 24 oktober 2001 10:01 schreef CompuFAT het volgende:
In PowerPoint2000 zit de functie Inpakken en wegwezen onder het menu Bestand. Als je dat doet, maakt ie er 1 file van en heb je wat je hebben wil.
Pagina: 1