Toon posts:

kan mijn kabelmodem sneller????

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen of mijn kabelmodem snellen gemaakt kan worden, hij draait met een "super" snelheid van ± 10 kb.
Er staat geen merk op modem
Mijn Prov. is Rendo.de kooi

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
10 kb/s nog wel.... weet je wel zeker dat het kabel is... dat je niet per ongeluk zit te isdn'en? >:)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Heeft zo te horen geen zin om je kabelmodem sneller te maken. Ligt eerder aan een slechte verbinding. Je modem kan wel meer aan. Zit je bij ksema?

Money for nothin' and your chicks for free

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op woensdag 24 oktober 2001 09:27 schreef DeeJee het volgende:
Zit je bij ksema?
Mijn Prov. is Rendo.de kooi
:P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Rendo Dekooi begrenst zijn dataverkeer op 57,6 kbit of 115,2 kbit (afhankelijk van het abonnement).

Pech gehad dus... En niet te vaak op F5 drukken ivm je datalimiet..

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus wel heavy user, waar wat ik begrijp zijn er geen andere mogelijkheden.
Dit is klote andere kabel prov. hebben wel een hogere snelheid en daar baal ik van

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
kan het niet laten om te zeggen, maar volgens mij ben je nog beter af met wanadoo home time, onder heavy user verstaan ze een datalimiet van 900??!! MB?? wat een gekke, dat is net 1 linux iso cdtje. of 1 filmpje. en dat voor 99 piek en kut snelheid.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 24 oktober 2001 10:17 schreef salvador4 het volgende:
kan het niet laten om te zeggen, maar volgens mij ben je nog beter af met wanadoo home time, onder heavy user verstaan ze een datalimiet van 900??!! MB?? wat een gekke, dat is net 1 linux iso cdtje. of 1 filmpje. en dat voor 99 piek en kut snelheid.
Da's echt niets dus. 900 mb, da's hier een halve dag >:) Thank God voor @Home! :)

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Ik heb ook Kabel-internet via Telenet (Belgie).
Wij mogen per maand 10 giga downloaden.
Het valt regelmatig voor dat ik snelheden haal van 600 KB/sec (600 kilobytes !!!) en meer. Het record welke ik vastgelegd had was 1100 KB/Sec :) :)

En die 600 is als 'regelmatig' te beschouwen.

Als bedrag betalen wij 37.16 Euro per maand

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Ik ben jaloers op jou skeletonman. Mijn top hier in Nederland is 180 kb/s met sjello.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 21:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm Belgie is zo slecht nog niet :P

Ach ik ben tevreden met @home, geen download limiet en snelheden boven de 400 kb/sec.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op woensdag 24 oktober 2001 10:00 schreef AndreK het volgende:
Ik ben dus wel heavy user, waar wat ik begrijp zijn er geen andere mogelijkheden.
Dit is klote andere kabel prov. hebben wel een hogere snelheid en daar baal ik van
Nou ja, in ieder geval heb je iets zonder telefoonkosten.... da's in ieder geval wat :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:17

Wildfire

Joy to the world!

Dit soort vragen moet je hier niet stellen, zie de faq:
Die eikels van Chello/@home/mxstream/[vul provider in] hebben mijn verbinding afgeknepen. Hoe voer ik die zooi op?

Je kunt het antwoord al raden: niet.
Bij mxstream wordt de snelheid in de KPN centrale bepaalt, er valt dus simpelweg niets te hacken aan je verbinding, tenzij je van plan bent de plaatselijke telefooncentrale binnen te vallen.
Bij kabel ligt dat iets anders. Door technische specificaties bij de makers van je kabelmodem op te vragen kun je een goed idee krijgen hoe die afgeknopen worden.
Over het algemeen werkt het zo: je modem download een firmware van een hoofdstation en in die firmware is de snelheid begrenst. De enige manier om daarom heen te komen is te zorgen dat je een "fake" hoofdstation neergooit, dat een ongelimiteerde firmware aan het modem doorgeeft, maar tegelijkertijd wel andere vitale communicatie met de kabelaar mogelijk maakt. Voor zover bekend is dit niemand gelukt. Daarnaast zal het waarschijnlijk vele malen duurder zijn dan een dikke huurlijn naar je huis te laten leggen. Je kunt dus stellen dat dat ook praktisch onmogelijk is.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Precies! FAQ lezen dus.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.