Toon posts:

Onterecht slotje !

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=300164/1/25]

Ik moet van JVS de faq doorlezen, wat ik allang gedaan heb, er is nergens een oplossing te vinden, aangezien 9 van de 10 aangegeven topics over XP gaan en de gene die er niet overgaan zijn zwaar offtopic. Ik gebruik dus win98se.

Bovendien werkt de software die erbij zit niet goed, en dat komt al helemaal niet aanbod in die FAQ...

Mijn vraag is dus, kan die weer open?

Verwijderd

Mee eens, gewoon niet zielig doen en lekker opengooien! :)

edit: smiley wel op zijn plaats! :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wedden dat je oplossing wel ergens staat? En in de faq staat ook wat je moet doen als je er niet uitkomt. Dan heb ik een topic speciaal voor dat soort problemen (staat ook een link in die faq).

Zaken als liveware downloaden, opnieuw installen, alle speakerstandmogelijkheden naprutsen helpen echt al-tijd.

Dus kijk anders in die faq over welk topic ik het heb.

Ik probeer echt niet zwaar onredelijk te zijn hoor, maar ook voordat XP uitkwam, waren al zat topics over deze problemen te vinden (die op hun beurt altijd op dezelfde manier opgelost werden). Ik wil gewoon voorkomen dat er elke dag drie topics staan met mensen die hun surround resp. centerspeaker van de SBlive! niet aan de praat krijgen. Dat wordt zo eentonig.

Dus, ga even flink rommelen met drivers opnieuw installeren, ga even rommelen met de instellingen en lees alle tips die in voorgaande topics zijn gegeven (ja, ook die niet over XP gaan) met de search.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Maar ben de allerkwaadste niet. Ik zal bij wijze van experiment dit ene topic eens openen. Kijken of er iets totaal vernieuwends is bedacht door deze of gene superintelligent persoon :o ;).

Ik ben alleen bang dat het weer zo'n standaard topic wordt.

Verwijderd

Topicstarter

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Maar ben de allerkwaadste niet. Ik zal bij wijze van experiment dit ene topic eens openen.
Je zag zeker net pas dat het een vrouw is. Slijmbal. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Na 30 seconden kijken zie ik toch echt in dat linkje van JvS iets staan over de center speakers. Dat geldt overigens niet alleen voor XP, maar voor alle 5.1 sets onder alle OSsen.
Als je setup op fourpointsurround staat (standaard) dan doet je center uiteraard niks. Die doet het alleen bij DVD's en een aantal spellen ofzo. Ik weet van de DTT3500 dat je wel 5.1 kan simuleren. De centerspeaker doet dan net alsof het 'echt' 5.1 is :P

Stond allemaal ook in dat linkje van JvS.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik laat 'm open, dan onthoud ik deze als "voorbeeld" als iemand vraagt waarom ik een exact gelijk topic wel sluit (zet het misschien zelfs in dat stikcy erbij).

Eentje open is niet zo heel erg rampzalig :). Niet zo erg als per dag drie van die topics in de list. :o

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Afgehandeld

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.