Toon posts:

Vaag gestreept beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Soms als ik mijn pc lang aan heb staan (met rebooten) krijg ik opeens dit!
http://www.geocities.com/for_f_ck_sake/watisdit.html
Hoe komt dit??? en beter nog--hoe kom ik er vanaf??? (resetten helpt maar het komt wel af en toe terug)

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

hm doet je pc het nog wel gewoon met die strepen :?

zo nee dan zit je videoplank hoogswaarschijnlijk wat los in z'n voetje, oplossing is dan logisch...

of... er zit iets anders los zoals je processor, wat volgens mij ook nog eens onmogelijk is gezien hij dan gewoon gaat rebooten... waarom ik het dan toch zeg? omdat het een heeele kleine mogelijkheid zou kunnen zijn }:O

als alles goed vast zit enzo zou het nog kunnen dat je videoplank een beetje versleten is... probeer het eens met een andere videoplank :{

Hoi

Verwijderd

Topicstarter
Das juist het probleem--mijn prachtige GeForce II was beveiligd tegen bios update, dus moest ie terug naar de fabriek (waar ie nu nog steeds is :'( De videoplank die er nu in zit is een geleende.... :'(:'(:'(:'(:'(:'(

edit:

Verder werkt alles nog, maar de dichteid van die strepen word steeds hoger

Verwijderd

Topicstarter
Met die oplossing hoort deze topic in hardware thuis....
Modjes--verplaats em maar :)

Verwijderd

te zwaar oc'de videokaart? Ding kan ook gewoon kapot zijn.

gewoon ff op je GF'je wachten, of voor 60 gulden een 4MB PCI-kaartje kopen en daarna weer voor 50 verkopen.

PS: nieuwe yahoo messeger is cool!

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

te zwaar oc'de videokaart?
ow ja nou weet ik ineens weer hoe ik dat had met mijn TnT 2 Model 64 plankje |:(

Die was dus te zwaar ge-oc'd waardoor hij dat ging doen. Zodra ik quake3 opstartte en de console te voorschijn haalde crashtte de computer ook gelijk.
Toen ik hem weer normaal zette was alles weer in orde 8-)

Hoi

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> VB
Pagina: 1