Nieuwe optische muis: Wel of niet draadloos?

Pagina: 1
Acties:

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Ik heb zo het gevoel dat mijn MS Intelli Explorer Optical langzaam aan het wegteren is... Dus maar weer een nieuwe optische muis kopen :D . Maar wat ik mij afvroeg is wat er nou beter is, een draadloze of niet? Ik heb zelf een draadloze "gewone" bal muis gehad, uhh, logitech cordless wheel mouse ofzoiets, maar die had bestwel wat delay, en werkte niet zo prettig. Hebben die optische ook een delay, of niet? Kzat nl. te denk om maar meteen een draadloos keyboardje te nemen, wel zo handig met presentaties op tv enzo >:) .

Thnx.

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

mja een vriend van me heeft een draadloze set stuff daar en dat werkt prima zonder enige delay (iig niet merkbaar dan (8>)..

ikzelf heb hier gewoon alles aan een draadje hangen en zie niet in waarom ik over zou moeten stappen op draadloos.

Muis: Trust Ami 300 Dual Scroll
Keyboard: Één of ander überoud geval (wel met windows knoppen !) die extreem smerig is, en via een convertertje van AT naar ps/2 op de comp zit *D

werkt allemaal perfect zonder probs >:)

edit:

die gast waarover ik het had heeft zo'n multimediaset van logitech, welke weet ik zo niet, maar ze zijn wel beide zwart gekleurd (8>.. moet je maar ff kijken op www.norrod.nl ofzo :o

Hoi

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:10

Metten

ik hou het graag simpel

Ik heb zelf de simpele cordless desktop van logitech, dus met een gewone balmuis. Die muis bevalt me prima, batterijen gaan lang mee en de reactie is prima. Vertraging is niet merkbaar iig.

• BoNeZ99
Da's toch zonder optische muis? Ik moet echt een optische muis heben om goed te kunnen Quaken. Kheb niet voor nix een muismat van 100,- legge >:) .

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Op woensdag 24 oktober 2001 02:21 schreef SMAR het volgende:
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/105
Deze?
ja volgens mij is het die, is ook de enige zwarte die erbij is :9

* NoBody is heel erg slim O-)

Hoi

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:33

Muggie

8 pm

Ik heb die Logitech Mouseman Optical Cordless etc.etc.etc en moet zeggen dat ie perfect werkt. Dat toetsenbord erbij zou ook wel geil zijn, maar hijs vrij duur :(

PSN: mug_8pm

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 02:24 schreef SMAR het volgende:
Da's toch zonder optische muis? Ik moet echt een optische muis heben om goed te kunnen Quaken. Kheb niet voor nix een muismat van 100,- legge >:) .
Optische muis heb je geen muismat nodig hoor, tenzij je een tafel van bv glas hebt , maar dan volstaat een gratis muismatje ook wel.

Verwijderd

ik heb ook zo'n logitech cordless optical mouseman. Hij werkt echt perfect. Sinds ik hem heb, kijk ik neer op die andere "gewone" muizen.
je moet die gewoon nemen. Hij kost wel wat, maar dan heb je ook wel wat.

• gwystyl
  • Laatst online: 19-08 15:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

De vraag was wel of niet cordless.
Ik heb zelf een cordless muis met balletje, en die houdt het best lang uit op een setje batterijen. Een vriend van me heeft die cordless optical en die blijft batterijen wisselen (eens in de twee weken ofzo)

• BoNeZ99
Op woensdag 24 oktober 2001 10:07 schreef TaRgA het volgende:

[..]

Optische muis heb je geen muismat nodig hoor, tenzij je een tafel van bv glas hebt , maar dan volstaat een gratis muismatje ook wel.
Haal jij dan maar eens 40 frags in 2 minuten met instagib met zo'n goedkopre matje, ben je wel ff bezig denk ik. Dat haal ik nu standaard >:) .

• MXL
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Ik heb zelf een cordless muis met balletje, en die houdt het best lang uit op een setje batterijen. Een vriend van me heeft die cordless optical en die blijft batterijen wisselen (eens in de twee weken ofzo)
Ik heb ook een logitech cordless optical, en ik doe nu al vier maanden met dezelfde batterijen. Ik gebruik hem zeker vier uur per dag. Het verbruik van de batterijen hangt samen met de ondergrond waarop je hem gebruikt.