Toon posts:

wat zeggen jullie ervan ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej ik heb ff een vraagje. Ik moet thuis backups gaan maken voor het bedrijf van mijn vader. We hebben thuis een server draaien (P133 Mhz 64Mb met win2000pro) en daar staan alle bestanden op. ik ben van plan om een snelle cd brander te kopen de nieuwe van plextor ofzo 24 speed en dan ff een programmatje zoeken die elke nacht om een bepaalde tijd ff een cdtje bakt met die mappen. nu las ik op de website van lite-on dat hun 24 speed min een 166Mhz vereiste Maar het maakt toch niet zoveel meer uit met burn-proof en 4mb buffer of zou het toch niet gaan lukken...
o ja kennen jullie toevallig een backup programma dat seagate heet? ik wil daar wat meer info over hebben. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Verwijderd

crosspost met [topic=300147]

maar vooruit: op verzoek:

Cd-branden op 24-speed kan je zelf ook wel ff aanzetten, duurt nog geen 4 minuten voor een volle 700MB'er.

Dit gaat best werken op een P133 hoor, die gegeven snelheid is gewoon een richtlijn. Enige prob. zou evt. je mem kunnen zijn, maar dat lijkt me wel goed gaan met 2k. Als je midden in de nacht wil schrijven, moet je gewoon ff die windows scheduler ofzo gebruiken.

En dat seagate waar je het over hebt, kun je idd aardige backups mee maken, dat is nl een harddiskabrikant net als bijv. wd, maxtor en ibm.