Toon posts:

probs met live 5.1 & dt2200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sb live 5.1 Nu heb ik er een dt2200 setje bij gekregen O+ maar alleen de frontspeakers doen het :(
Ook werkt de expirience software niet....
Iemand enig id hoe ik dit kan oplossen??

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:20

Beaves

Usque ad Finem

Enige systeemspecs zou wel handig zijn, dus welk OS bijvoorbeeld.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
uhhh WIN98se

Verwijderd

kabels goed aangesloten?
goede instellingen gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 02:25 schreef DMaarten het volgende:
kabels goed aangesloten?
goede instellingen gedaan?
Ja de kabels zijn zeker goed aangesloten, en ik heb bij de speakersetup aangegeven dat ik een 5.1 set heb. Verdere setup kom ik niet in, erg gek, die programma's laden niet.

Vanmiddag werkte dat al niet, dus heb ik windows opnieuw geinstalleerd, maar het werkt nog niet...

• JvS
  • Laatst online: 18:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Lees deze voor de grap eens:

[topic=288637/1/100]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS
  • Laatst online: 18:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik open hem weer om te kijken of er inmiddels revolutionaire ideeen zijn gekomen omtrend het oplossen van dit soort problemen. (naast de al 100x genoemde in de search dus.

Ben benieuwd :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Op woensdag 24 oktober 2001 01:58 schreef magica het volgende:
Ook werkt de expirience software niet....
??????
Ik ken alleen Liveware en als je dat installeerd kun je alle aanpassingen maken die je wilt.

Good goan

Verwijderd

Topicstarter
nou 'k heb dus ff nieuwe live!ware gedownload, maar het gaat nog niet werken :(
Zijn er misschien instelling die 'k vergeet ofzo???

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat gebeurt er als je vanuit de SB software een test uitvoert ?

Hoor je dan wel alle speakers ?

Invoegen doe je zo!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 16:03 schreef _Diederik het volgende:
Wat gebeurt er als je vanuit de SB software een test uitvoert ?

Hoor je dan wel alle speakers ?
Als ik instel dat ik een surroundset heb hoor 'k alleen de frontspeakers en de basbooster.
Als ik instel dat 'k 4 boxen heb hoor ik alleen de middelste niet, deze kraakt alleen maar ietsjes de heletijd

Verwijderd

Die center speaker hoor je ook alleen bij DVD met 5.1 afspeelmogenlijkheid (wat een woord).
Je kan bij je desktop (vaak bovenin) naar je Creative Launcher weergeven, bij audioHQ je luidspeakers instellen.
Bij taak kun je watch movie instellen en dan hoor je alles over alle speakers.

• jle

jle

OK, als je nou in de Creative Launcher kijkt moet je bij AudioHQ voor Speaker kiezen, dan op het plaatje klikken (LMB) en dan voor Live!Surround kiezen.

Wacht wacht, we zijn er nog niet.

Ga dan in de Creative Launcher naar Live!Task en klik helemaal links onderin op de speaker settings en stel die ook in op Live!Surround.

Beide moeten dus op Live!Surround staan.

Suc6 8-)

Good goan

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 20:07 schreef critical-billy het volgende:
OK, als je nou in de Creative Launcher kijkt moet je bij AudioHQ voor Speaker kiezen, dan op het plaatje klikken (LMB) en dan voor Live!Surround kiezen.

Wacht wacht, we zijn er nog niet.

Ga dan in de Creative Launcher naar Live!Task en klik helemaal links onderin op de speaker settings en stel die ook in op Live!Surround.

Beide moeten dus op Live!Surround staan.

Suc6 8-)
gedaan....werkt niet ;(
Op woensdag 24 oktober 2001 20:03 schreef melanieromy het volgende:
Die center speaker hoor je ook alleen bij DVD met 5.1 afspeelmogenlijkheid (wat een woord).
Je kan bij je desktop (vaak bovenin) naar je Creative Launcher weergeven, bij audioHQ je luidspeakers instellen.
Bij taak kun je watch movie instellen en dan hoor je alles over alle speakers.
werkt ook niet ;(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu ook ff de allernieuwste drivers uit dr driver en biosupdate watch ofzo geinstalleerd, maar nu nog gekker, ik kan "mixer" etc niet eens starten: ongeldige bewerking

• jle

jle

Stop de stekker van de front-speakers eens in de aansluiting van je rear-speakers op de Live!

Hoor je nu geluid dan is waarschijnlijk je Live! niet kadoek.(ga verder bij 1)

Hoor je nu geen geluid dan is je Live! waarschijnlijk kapot. Het enige wat je dan nog kunt proberen is hem installeren in een andere pc. Doet ie het hier wel dan klopt er bij jou pc iets niet, doet ie het hier ook niet, dan moet je er maar mee terug naar de winkel.

(1)Stop nu de stekker van de rear-speakers eens in de aansluiting van je front-speakers op de Live!

Hoor je nu geen geluid, dan is waarschijnlijk jou speaker set kapot.

Good goan

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 oktober 2001 14:02 schreef critical-billy het volgende:
Stop de stekker van de front-speakers eens in de aansluiting van je rear-speakers op de Live!

Hoor je nu geluid dan is waarschijnlijk je Live! niet kadoek.(ga verder bij 1)

Hoor je nu geen geluid dan is je Live! waarschijnlijk kapot. Het enige wat je dan nog kunt proberen is hem installeren in een andere pc. Doet ie het hier wel dan klopt er bij jou pc iets niet, doet ie het hier ook niet, dan moet je er maar mee terug naar de winkel.

(1)Stop nu de stekker van de rear-speakers eens in de aansluiting van je front-speakers op de Live!

Hoor je nu geen geluid, dan is waarschijnlijk jou speaker set kapot.
hmmm ik heb alle stekkertjes al is omgedraait, en ik kan wel uit alle 5 de boxjes geluid krijgen, maar niet uit alle 5 tegelijk... ;(
Pagina: 1