Voordat er misverstanden ontstaan, effe iets kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 09:07
't gaat hier over:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/300139

Mijn reply's hier waren absoluut niet als Warez-requests bedoeld, maar gewoon als een soort frustratie-uiting voor mezelf (of zoiets ... you know what I mean!). Ik ken de regels en weet dat er toch niet op gereageerd wordt (iig niet via het forum).

Misschien dat het gezien werd als verkapte warez-request (of misschien zelfs niet eens verkapt), maar zo was het duidelijk niet bedoeld.

Excuses :{ (en waarschijnlijk mag ie nu wel op slot ;))

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hij is al op slot.

Je hebt voor deze semi-request ook geen officiele waarschuwing gekregen. Wel opmerkingkje dus, dat het ook niet echt handig is om het 'voor de grap' te doen, omdat we niet kunnen zien of het een geintje is of niet.

Daar is ook een kleine notitie van gemaakt (verder helemaal niet erg ofzo). Je weet nu dat het ook niet de bedoeling is enzo, dus verder: no sweat! ;)

Edit:

jaymz omschreef 'm ook wel goed:
[01:29:04] (Jaymz) een NOW is gewoon een "hee, dit vinden we niet zo tof, doe het ajb niet meer)
[01:29:34] (Jaymz) Alleen om de steeds terugkerende "hee dit is niet zo tof' dingen te kunnen aanpakken issie geintroduceert
(dit gaat dus om de niet officiele waarschuwing :P).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Wouter!
Ik zie dat Grrrrrene er een reply bijaan heeft geplakt ... krijg ik verdorie nog een waarschuwing ook. Ach, goed ... ook wel terecht eigenlijk. 't Is gelukkig 'maar' een waarschuwing :).

• Wouter!
Op woensdag 24 oktober 2001 01:29 schreef JvS het volgende:
Hij is al op slot.

Je hebt voor deze semi-request ook geen officiele waarschuwing gekregen. Wel opmerkingkje dus, dat het ook niet echt handig is om het 'voor de grap' te doen, omdat we niet kunnen zien of het een geintje is of niet.

Daar is ook een kleine notitie van gemaakt (verder helemaal niet erg ofzo). Je weet nu dat het ook niet de bedoeling is enzo, dus verder: no sweat! ;)
Okey, no hard feelings :)

(en met 'op slot' bedoelde ik eigenlijk dit draadje in LA omdat ik effe m'n reacties daar duidelijk had gemaakt voor ik er narigheid mee zou krijgen)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Oke, op verzoek van de topicstarter ofzo dus :P.

(kijk nog even naar m'n edit)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 24 oktober 2001 01:30 schreef ThaWout het volgende:
Ik zie dat Grrrrrene er een reply bijaan heeft geplakt ... krijg ik verdorie nog een waarschuwing ook. Ach, goed ... ook wel terecht eigenlijk. 't Is gelukkig 'maar' een waarschuwing :).
ICQ-tje niet ontvangen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.