cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Dat apparaatje is totaal nutteloos voor consumenten, aangezien het met SDI (digitaal uncompressed video) en AES/EBU (digitaal uncompressed audio) werkt. Dit soort aansluitingen vind je alleen terug op de proffesionele apparatuur, denk aan Digi Beta's en DAT recorders.Op woensdag 24 oktober 2001 13:33 schreef Baklap het volgende:
Je kan Hier eens kijken maar das wel een dure oplossing
Kortom je hebt er niets aan, bovendien zal het wel schandalig duur zijn.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
dat zijn dus die aansluitingen op mn Hoontech!!!! hehe eindelijk uitgevonden wat ze zijn, vroeg het me al afOp woensdag 24 oktober 2001 15:47 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Dat apparaatje is totaal nutteloos voor consumenten, aangezien het met SDI (digitaal uncompressed video) en AES/EBU (digitaal uncompressed audio) werkt. Dit soort aansluitingen vind je alleen terug op de proffesionele apparatuur, denk aan Digi Beta's en DAT recorders.
Zou zomaar kunnen.. AES/EBU wordt bijna altijd door XLR getransporteerd. En SDI bijna altijd door BNC/Coax.Op woensdag 24 oktober 2001 15:52 schreef neographikal het volgende:
[..]
dat zijn dus die aansluitingen op mn Hoontech!!!! hehe eindelijk uitgevonden wat ze zijn, vroeg het me al afthx m8
Ontspan ontspan...Op woensdag 24 oktober 2001 15:47 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Dat apparaatje is totaal nutteloos voor consumenten, aangezien het met SDI (digitaal uncompressed video) en AES/EBU (digitaal uncompressed audio) werkt. Dit soort aansluitingen vind je alleen terug op de proffesionele apparatuur, denk aan Digi Beta's en DAT recorders.
A: het stond er met een
B: Erstond duidelijk dat het een DURE oplossing was
C: Natuurlijk heb je er wat aan...
Bij de weg AES/EBU is een normering voor het uitsturen van audio OOK ANALOOG. en SDI werkt met 4:2:2 is dus 1:2 dus niet uncompressed...
Sorry maar SDI is digitaal uncompressed, de preprocessing maakt hier geen bal uit.. als ik 1 digi pak, en ik sluit daar via de SIF (sdi) een andere digi op aan.. dan kan ik 1 op 1.. digitaal uncompressed overzetten.Op woensdag 24 oktober 2001 16:03 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ontspan ontspan...
A: het stond er met een
B: Erstond duidelijk dat het een DURE oplossing was
C: Natuurlijk heb je er wat aan...
Bij de weg AES/EBU is een normering voor het uitsturen van audio OOK ANALOOG. en SDI werkt met 4:2:2 is dus 1:2 dus niet uncompressed...
Of als ik een SDI input board heb,.. en ik hang daar een digi aan.. dan haal ik dus uncompressed video binnen.
De digi zelf comprimeerd wel degelijk in het apparaat zelf.
Maar SDI is uncompressed.
Nee, XLR is een dikkebus met 3 pinnen.Op woensdag 24 oktober 2001 15:58 schreef neographikal het volgende:
zijn soort van minijackpluggen, kan dat?
Yep daar heb je me klem...Op woensdag 24 oktober 2001 16:13 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Sorry maar SDI is digitaal uncompressed, de preprocessing maakt hier geen bal uit.. als ik 1 digi pak, en ik sluit daar via de SIF (sdi) een andere digi op aan.. dan kan ik 1 op 1.. digitaal uncompressed overzetten.
Of als ik een SDI input board heb,.. en ik hang daar een digi aan.. dan haal ik dus uncompressed video binnen.
De digi zelf comprimeerd wel degelijk in het apparaat zelf.
Maar SDI is uncompressed.
Ps nog steeds met een