Toon posts:

MSI K7T 266 Pro2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dit een goed moederbord voor mijn XP 1700+ processor?

Neem aan dat het dezelfde als in de pricewatch:
MSI MS-6380 V2.0 - MSI K7T 266 Pro2 FL 340,-

Deze moet als goed is de nieuwe VIA chip set bevatten. Wat houd dat nou precies in?

Allerbelangrijkste is of dit een GOED moederbord is?

Verwijderd

Ik hoop het, want ik ga hem NU bestellen! :)

Verwijderd

Topicstarter
Waar dan iemand enig idee waar ik hem zou kunnen halen in de buurt van Dedemsvaart? Zwolle?

Zit er een USB 2 aansluiting op of heb ik dat verkeerd begrepen?

MSI K7T266 PRO-R Socket A is dit dezelfde?

Verwijderd

Dit moet een goed moederbord worden. Ik heb hem nog niet in mijn handen, maar daar gaat zeer binnenkort verandering in komen :9
de nieuwe via-chipset zorgt voor verbeterd geheugen gebruik (ik kan niet op het goede woord komen |:( )
Oftwel: Als je nog even kan wachten zou ik wachten totdat er ook benchmarks van Via Kt266a moederborden. Wil je niet wachten, koop hem dan gewoon :)

Edit:
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:58 schreef Iznogoud het volgende:

Zit er een USB 2 aansluiting op of heb ik dat verkeerd begrepen?
Alleen bij de Pro2 RU versie (oftwel de versie met RAID) Deze heeft ook de SmartKey.
Op dinsdag 23 oktober 2001 23:58 schreef Iznogoud het volgende:
MSI K7T266 PRO-R Socket A is dit dezelfde?
Nee, deze is niet dezelfde. Is de "oude" versie, nog met de Via Kt266 Chipset. Wel met RAID

Verwijderd

Over die USB versie 2... Ik dacht dat die alleen beschikbaar was voor de RAID versie, niet?

En oh ja.. die MSI.. die heeft onboard sound he? Ook de niet RAID versie?

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop hem gewoon denk ik want iedereen is er positief over snap niet wrom :P

Durf het bijna niet te vragen :+ maar weet iemand waar ik die bij mij in de buurt kan krijgen?

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 00:00 schreef Pindakaas het volgende:
..

Alleen bij de Pro2 RU versie (oftwel de versie met RAID) Deze heeft ook de SmartKey.
SmartKey --> Wat is dat en waarvoor dient het?

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07-2025

alvv

kijk naar deze test, de MSI komt zeer goed uit de test, ik denk dat ik deze ok ga halen.
http://www.bench-house.com/motherboard/microstar/k7t266pro2/k7t266pro2_001.html

Verwijderd

Topicstarter
Edit:
[..]

[..]

Deze Pro2 RU is die al in de winkel en heeft het voordelen om deze te kopen of kan ik gewoon beter de
MSI K7T 266 Pro2 kopen?

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 00:06 schreef Iznogoud het volgende:
Edit:
[..]

[..]

Deze Pro2 RU is die al in de winkel en heeft het voordelen om deze te kopen of kan ik gewoon beter de
MSI K7T 266 Pro2 kopen?
Als je RAID wil, anders geen voordelen he? Behalve die USB2 en Smartkey (he?) ... Weet niet of dat echt te moeite is.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn bedoeling is om mijn oude moederbord met processor te vervangen door deze.

Waar moet ik denk ik heb nu een pentium 3 450 mhz.
Ik koop dat dit moederbord met de athlon xp 1700+ met 512 ddr geheugen. Moet ik nog rekening houden met mijn voeding?
ik heb nu nog gewoon een midi tower maar wat later koop ik wel een big tower.

Moet ik ergens nog aan denken. Alle andere dingen zoals brander, 3d kaart, isdn modem :r wil ik gewoon overzetten.

Moet ik nog ergens aandenken?

PS. Is het moeilijk om moederbord te verwisselen :?

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 00:12 schreef Iznogoud het volgende:
Mijn bedoeling is om mijn oude moederbord met processor te vervangen door deze.

Waar moet ik denk ik heb nu een pentium 3 450 mhz.
Ik koop dat dit moederbord met de athlon xp 1700+ met 512 ddr geheugen. Moet ik nog rekening houden met mijn voeding?
ik heb nu nog gewoon een midi tower maar wat later koop ik wel een big tower.

Moet ik ergens nog aan denken. Alle andere dingen zoals brander, 3d kaart, isdn modem :r wil ik gewoon overzetten.

Moet ik nog ergens aandenken?

PS. Is het moeilijk om moederbord te verwisselen :?
350 watt is toch een minimum hoor?

Verwijderd

Topicstarter
Dus eigenlijk kan ik beter direct een tower kopen?

Ik heb net gekeken in de pricewatch maar kon haast geen 350 vinden. Ik d8 dat 300 wat wel voldoende zou zijn. Dus zou ik 400 watt moeten nemen?

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 00:15 schreef Iznogoud het volgende:
Dus eigenlijk kan ik beter direct een tower kopen?

Ik heb net gekeken in de pricewatch maar kon haast geen 350 vinden. Ik d8 dat 300 wat wel voldoende zou zijn. Dus zou ik 400 watt moeten nemen?
Een nieuwe voeding volstaat! Ga maar eens op zoek naar Enermax .. zeer goed merk!

Verwijderd

Topicstarter
Maar Ik zou voor de komende 2 maanden wel even kunnen doen met mijn "oude voeding" ?

Verwijderd

Ligt eraan hoeveel watt 'ie is! En wat je er allemaal aan gaat hangen.Als je je vraag invult in de search krijg je trouwens een heleboel te zien over voedingen!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb naar mijn weten een 300 watt voeding der zit een isdn modem en een geluidskaart en een 3d kaart en netwerkkaart in. Misschien ben ik nog wat vergeten maarja.

Zou dan een 300 watt voeding genoeg zijn voor 1 a 2 maanden?

Verwijderd

Smartkey is een soort sleutel die je in een USB poort stopt en die je toegang tot het systeem geeft. Je kan deze optie installeren als je dat wilt.

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 10:45 schreef gardien het volgende:
Smartkey is een soort sleutel die je in een USB poort stopt en die je toegang tot het systeem geeft. Je kan deze optie installeren als je dat wilt.
Pcies. Je kunt deze sleutel verwijderen als je PC aanstaat, en dan gaat hij "op slot". CTRL+ALT+DEL heeft geen nut. Als je de PC uitzet, krijg je hem niet meer aan etc... en als je dan die SmartKey er weer insteekt, kun je gewoon verder gaan waar je was gebleven (mits de PC niet uitgezet is)
Is best een leuk beveiligingetje >:)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Op woensdag 24 oktober 2001 10:27 schreef Iznogoud het volgende:
Ik heb naar mijn weten een 300 watt voeding der zit een isdn modem en een geluidskaart en een 3d kaart en netwerkkaart in. Misschien ben ik nog wat vergeten maarja.

Zou dan een 300 watt voeding genoeg zijn voor 1 a 2 maanden?
300 watt is genoeg hoor voor een paar jaar (behalve is ie kapot is :))

The devil is in the details.

Pagina: 1