Hmm krasje op glas van monitor

Pagina: 1
Acties:

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik heb een IIyama VMP 450 (19"), al meer dan twee jaar en bevalt nog steeds erg goed.

Ik heb laatst echter een krasje veroorzaakt op het glas van m'n monitor (ik schat 3-4 cm lang, heel dun) - er staat me niets van bij dat ik dat gedaan heb, maar het moet wel, want het krasje zit er nu :)

Maar het vage is: het glas is nog helemaal egaal aan de buitenkant (kan niet voelen dat er wat zit), maar de pixels achter dat krasje verkleuren een beetje...paars van GoT wordt geel met blauw en donkerpaars (afgewisseld). Het streepje is maar heel dun, maar toch - ik ben wel zo'n type die zich er aan ergert :)

Aangezien ik aan de buitenkant niets kan voelen, vroeg ik me af...is er iets wat ik kan doen? Of ik moet het hele TelePlan-traject af gaan lopen :(

Geef mij maar een Warsteiner.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:03

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

[topic=299979/1/25]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Je hebt je coating gemolt... is pech... niks aan te doen

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ja lijkt inderdaad op verziekte coating aangezien je ook een kleurverandering hebt.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

"Een ongeluk zit in een klein hoekje"

Men ziet een monitor en denkt: "Die ga ik verplaatsen!" . .
Men pakt de monitor op en trekt deze (met de beeldbuiszijde) stevig tegen de ritssluiting van de jas en gaat vervolgens lekker een stukje lopen . . :o

(uit eigen ervaring :) )

Ik heb een Philips Brilliance 21A dus ik baalde wel ff . .

Mja, eigen schuld . . dikke bult |:(