hoi
heb het wel een tijdje gespeeld... en ook nog in een clan gezeten, maar we deden nooit wars ofzo, dus dat schoot niet op.
Inmiddels ben ik RTCW verslaafd
(en op nummer 1 in de ranglijst van clanbase)
Inmiddels ben ik RTCW verslaafd
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
rune was enorm cool spel, kheb alleen de demo gespeeld en dus helemaal geen multiplayer, maar ik denk er sterk over dit ding uit de budgetbak te halen (hij is 40 piek nu)...
multiplayer schijnt erg cool te zijn...
de demo van severance blade of darkness vond ik kut, jammer voor ze, want ze hebben 4 of 5 jaar aan het spel gewerkt
multiplayer schijnt erg cool te zijn...
de demo van severance blade of darkness vond ik kut, jammer voor ze, want ze hebben 4 of 5 jaar aan het spel gewerkt
Verwijderd
Ik heb Rune en Blade of Darkness gespeeld en ik vind ze beide niet leuk, ik vond de multiplayer van Rune dus ook helemaal geen ruk aan :\
Verwijderd
Online Rune, weinig to niet. Wel vaak thuis op lan met man of 3 à 4 beetje in de Coop-mod hakken, wel leuke sociale bezigheid
de single player had ik bijna uitgespeelt, op het laaste level ofzo eena laaste kan ook, had ik er geen zin meer in, te eentonig, graphics waren mooi dat wel
Pagina: 1