Mijn seagate 30 gig wordt niet gedetecteerd en start niet op door abit KT 7 (alles goed aangesloten) maar verwissel ik zijn voedingstekker dan gaat het wel goed en boot de machine normaal
En nu het probleem?
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
dus aan andere molex en problem solved?
dus je hebt een defecte molex?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Voedingsstekker brak, zal wel een van de pinnetjes in je connector los zitten.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Het klinkt wel alsof dat het probleem is. Iets meer info zou dan ook geen kwaad kunnen...Op dinsdag 23 oktober 2001 23:46 schreef DarkSide het volgende:
dus aan andere molex en problem solved?
Heal the internet ...
probleem is er niet echt lijkt me, hij vraagt zich gewoon af waarom die ene voedingsstekker wel wil en de andere niet 
Ik denk dat er van die ene een draadje los zit of niet goed zit aangesloten en dat die hd dus simpelweg geen stroom krijgt en daardoor automatisch niet wordt gedetecteerd op je computer. Je zou die voedingsstekker even uit mekaar kunnen halen, maar doe dit aub met je stekker eruit (met sommige mensen weet je het maar nooit
), maar weet wel wat je doet 
Ik denk dat er van die ene een draadje los zit of niet goed zit aangesloten en dat die hd dus simpelweg geen stroom krijgt en daardoor automatisch niet wordt gedetecteerd op je computer. Je zou die voedingsstekker even uit mekaar kunnen halen, maar doe dit aub met je stekker eruit (met sommige mensen weet je het maar nooit
edit:
god allemachtig reageer niet zo snel jullie.. was nog aan't typen
god allemachtig reageer niet zo snel jullie.. was nog aan't typen
Hoi
Waar kan dit aan liggen van alles geprobeerd om hem normaal startend te krijgen zodat ik niet hoef te gokken doe ie het of doet ie het niet
Hij start nu toch??
Denk gewoon dat een molex stuk is.
Misschien kan je hem nog repareren.
Anders pech. Zitten nog genoeg stekkers aan de voeding.
En anders biedt een splitter wel de oplossing.
Denk gewoon dat een molex stuk is.
Misschien kan je hem nog repareren.
Anders pech. Zitten nog genoeg stekkers aan de voeding.
En anders biedt een splitter wel de oplossing.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het probleem is niet de molex want na 2 dagen moet ik de andere molex gebruiken om hem weer aan de gang te krijgen de ata kabel al verwisseld wordeen beetje moedeloos
Ik neem aan dat je de reply's gelezen hebt? Zo nee, dan bij deze het advies om dat alsnog te doen. Zo ja, dan mag je wat duidelijker zijn in je probleemomschrijving, want eerlijk gezegd zie ik nog steeds jouw probleem niet.Op dinsdag 23 oktober 2001 23:48 schreef RHS het volgende:
Waar kan dit aan liggen van alles geprobeerd om hem normaal startend te krijgen zodat ik niet hoef te gokken doe ie het of doet ie het niet
Please make me see the light
Heal the internet ...
Misschien een voedings-probleem?
wat voor proc heb je en wat voor voeding (hoeveel W)
Het zou kunnen dat je voeding het niet meer trekt...
wat voor proc heb je en wat voor voeding (hoeveel W)
Het zou kunnen dat je voeding het niet meer trekt...
ehm...de minst herrie makende schijf ooit 
nee..kan het misschien zijn dat je hdd niet genoeg voeding krijgt ?
nee..kan het misschien zijn dat je hdd niet genoeg voeding krijgt ?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Pagina: 1