Toon posts:

Capture onder windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik de nieuwe drivers van asus + de capture drivers van asus installed voor mijn v38000 TVR onder windows 2000.

Alles werkt perfect! Behalve het feit dat ik alleen kan capturen in (zo lijkt het) 15fps.

Overlay staat aan. Iemand die weet waar het aan kan liggen? Ik heb 25fps aanstaan tijdens het rippen.

Verwijderd

ja dat probleem heb ik nou ook in winxp

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het idee dat win2k wellicht te zwaar is voor m'n oude kaartje.. geen idee echter hoe de 'nieuwere' kaarten zoals de 7700dlx en 8200dlx het doen onder win2k..

iemand??

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 19:14 schreef loupias het volgende:
ik heb het idee dat win2k wellicht te zwaar is voor m'n oude kaartje.. geen idee echter hoe de 'nieuwere' kaarten zoals de 7700dlx en 8200dlx het doen onder win2k..

iemand??
Ik ben al de nodige avonden kwijt aan het proberen op mijn abit kr7a raid met een Asus Gforce 2,.
Kheb een 4 schijven raid configuratie die in verschillende tests ver boven de benodigde snelheden uitkomt en toch heb ik met virtual dub internal capture een te hoog frame loss.
Dit moet wel een bug zijn in de driver software of xp zelf want mijn cpu gebruikt dan net iets van 15% :?