ervaringen VMP 413??

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:25
Ik hoor iedereen met allerlei klachten over de VMP series van Ilyama, maar ik lees nergens dat die probs er ook zijn bij de pro 413.

Heeft niemand die ofzo?

Verwijderd

Niemand?

Ik ben ook nieuwsgierig, ik zoek ook een goede monitor.

Of kan ik beter voor de Philips 107 T gaan?

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben ook benieuwd. Heb al een aantal keer die vraag gepost, maar ik krijg geen antwoord, net als jullie. Ik vraag me dus af of er mensen zijn die problemen hebben met de VMP 413 en of er mensen zijn met ervaring met de 107T of 107P.

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb er een gekocht op de HCC. Hij staat alleen nog bij mijn opa in de berging omdat ik dat ding niet mee kon nemen in de trein. Maar tegen kerst zal ik mijn bevindingen laten weten.

Maar misschien dat iemand anders al wat kan vertellen (schop! ;) )? (heb nl niet zo veel zin in een k*t monitor, heb nu een VM 403 en die is echt prima!)

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
Ik heb er gisteren een gekocht. Nou vind ik persoonlijk dat de monitor een beetje hol is in het midden. lijkt net of het beeld zo ) ( loopt. Ik heb echt lopen klooien met die knopjes om het goed te krijgen maar het lukt niet echt.

Iemand anders problemen hiermee?

Verwijderd

Philips 107P is de meest relaxte monitor die ik kn, heb 'm gekocht op de HCCdagen, de beste koop, die ik ooit gedaan heb voor m'n comp :)

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.